8 Reacties

2 maanden geleden

Hier de foto van de echo

2 maanden geleden

Hey meid, Wat balen zeg! Mijn tweede zwangerschap was ook geen goed verloop mbt de echo’s. Werd terug gezet (wel meer dan een week geloof ik) en na een aantal dagen opnieuw een echo. Niet voldoende gegroeid, wel telkens goede hartactie. Toen moesten we 1 week wachten omdat je dan meer zou kunnen zeggen over de groei. Bij ons helaas geen goed nieuws maar heb toen me suf gegoogled en ook goede verhalen gelezen. Het verschil is wel die dooierzak, dat was bij ons niet het geval. Deel het omdat ik je mee wil geven dat je wellicht geen 2 weken hoeft te wachten en misschien wel na 1 week vast terug mag komen? Veel sterkte het lijkt me heel lastig als je ook zoveel klachten hebt!

2 maanden geleden

Reactie op Suus399

Hey meid, Wat balen zeg! Mijn tweede zwangerschap was ook geen goed verloo ...
Dank je wel! Ik ga inderdaad vragen of het eerder kan.

2 maanden geleden

Hoihoi, Want ontzettend naar.. ik heb dit ook mee gemaakt bij 1 van de 2 miskramen. Ook bij de echo dat dooierzak groter was dan het vruchtje zelf. Precies het zelfde verhaal. Week later moest ik terug komen en was het hartje gestopt. Ik had dit precies bij de zelfde berekeningen als dat jij hebt. Helaas kwam alles bij mij niet zelf op gang.. Ik hoop zo voor jou dat het toch nog een goede afloop krijgt. Veel sterkte voor jou, wat een stress..😥🍀

2 maanden geleden

Reactie op - N

Hoihoi, Want ontzettend naar.. ik heb dit ook mee gemaakt bij 1 van de 2 m ...
Bedank voor je reactie, het is nu maar afwachten

2 maanden geleden

Reactie op - N

Hoihoi, Want ontzettend naar.. ik heb dit ook mee gemaakt bij 1 van de 2 m ...
Moest je hiervoor pillen gebuiken? Ik krijg steeds zwangerschaps klachten bij wat super vervelend is, nog even tot dinsdag wachten tot de echo.

2 maanden geleden

Reactie op Mary09

Moest je hiervoor pillen gebuiken? Ik krijg steeds zwangerschaps klachten b ...
Jaa uiteindelijk wel. Ik wilde het eerst op een natuurlijke manier laten gebeuren, heb een week gewacht en was nog zo misselijk en overgeven, dat ik er helemaal klaar mee was omdat ik t toch voor niks meer deed. Toen medicatie gekregen om het op te wekken. 2 weken later controle gehad bij de gynaecoloog, toen bleek er alsnog een restweefsel te zitten. Heb daarna nog hysteroscopie gehad. Ik had gewoon echt pech daarmee..

2 maanden geleden

Reactie op - N

Jaa uiteindelijk wel. Ik wilde het eerst op een natuurlijke manier laten ge ...
Dank je wel voor reactie.