Met 6 weken een eerste echo gehad, hier op zagen ze het vruchtje zitten op de goede plek alleen was er geen kloppend hartje. Van 6 weken, werd ik terug gezet naar 5,3 weken.
Nou moet ik eergisteren terug voor een nieuwe echo.
echo gehad en helaas geen goed nieuws. Het vruchtje leek niet heel veel gegroeid te zijn, wel klopte het hartje dit keer wel. Volgens mijn berekening zou ik 7w 3 zwanger zijn, maar de verloskundige kwam niet verder dan 6 weken. Ze zag ook een grote dooierzak, wat volgens haar geen goed teken is.
Ik moest er rekening mee houden dat deze zwangerschap mis gaat, omdat ze dat vaak zien bij een te grote dooierzak.
Ondanks dat het mis kan gaan. Zat ze ook voorzichtig te zeggen dat het ook de andere kant zou kunnen gaan en dat het vruchtje de dagen inhaalt. Ik moet over 2 weken terug komen voor een nieuwe echo.
Ik merk zelf dat ik het heel moeilijk vind om om nog te geloven dat het ook een kleine kans is dat het goed kan gaan. Na enkele miskramen ben ik er eigenlijk klaar mee.
Ik zit nu met de vraag, hoe lang dat gaat duren dat mijn lichaam aangeeft dat het niet goed zit. Want de zwangerschapsklachten zijn niet te doen.
Heeft iemand hetzelfde mee gemaakt?
Durf geen hoop meer te hebben, om teleurstelling te voorkomen.