7 Reacties

één maand geleden

Hier ook een gruwelijke dorst de hele dag door en een houten bek zeg maar haha. Hoort erbij😉

één maand geleden

Ik heb ook een vreselijk droge mond en vooral in de avond erg veel dorst

één maand geleden

Ik heb sinds gister ook abnormaal dorst. Heb echter wel het probleem dat ik onderhand elke week iets anders te drinken moet zoeken omdat het mij ineens niet meer aanstaat of smaakt. 😅 Nu aan de appelsap aangelengd met spa rood. 👐

één maand geleden

Ik heb ook de hele dag door dorst, maar kan geen heel glas in één keer leegdrinken dus neem de hele dag door kleine slokjes. Ijskoud water smaakt het bedt dus ik heb een waterfles in de koelkast staan.

één maand geleden

Yes heel erg, maar dronk heel veel koffie altijd dat smaakt ook nergens naar nu🤣. Pijnlijk tandvlees dus heel koud drinken is ook niet lekker. Neiging naar fristi chocomelk maar daar krijg je ook alleen maar dorst van. Savonds meer misselijk dan overdag maar ook niet overgeven gelukkig.

één maand geleden

Reactie op Chantalld

Ik heb sinds gister ook abnormaal dorst. Heb echter wel het probleem dat ik ...
Enige wat ik lekker blijf vinden is Sprite en Cola Zero 😂 de rest staat me ook ontzettend snel tegen hahah

één maand geleden

Als het dorst hebben blijf aanhouden laat je even checken op zwangerschapsdiabetes! Ik had mijn vorige zwangerschap ook enorm dorst tot ik dat aan de verloskundige vertelde en ik werd getest op zwangerschapsdiabetes bleek zo te zijn ook😂😂😂