8 Reacties

één maand geleden

Ik heb de kolven van VulpesGoods gebruikt! Vond ze ideaal!

één maand geleden

Oee, ik lees graag even mee🤗

één maand geleden

Vulpesgood. Goede service ook als ze kapot gaan of minder goed werken.

één maand geleden

Ik heb de Medela handsfree. Was er zeer tevreden mee! Enige nadeel vind ik dat je niet kan zien hoeveel je aan het kolven bent. In het begin gebruikte ik een ‘normale’ kolf en vond het wel fijn dat ik het daar wel in de gaten kon houden. Maar dit is uiteraard persoonlijke voorkeur! Die handsfree ben ik pas veel later gaan gebruiken. Toen maakte ik me niet zoveel zorgen meer over de voorraad, dus was het ook niet zo erg. Overigens vind ik wel dat een handsfree kolf je zoveel meer vrijheid geeft! Heb meerdere keren gewoon aan tafel in een restaurant kunnen kolven. Geen stress van tevoren of er wel een plekje zou zijn om te zitten.

één maand geleden

Bij mijn zoontje de Kolvy gebruikt. Erg tevreden over. Makkelijk in gebruik, bij mij kon je wel de milliliters aflezen. Persoonlijk gevoel: voelde met een handsfree draadloze kolf minder een "koe" 🙈

één maand geleden

Ik heb bij mijn eerste kindje helaas voltijds moeten kolven omdat rechtstreeks voeden niet goed lukte. Ik heb toen de elvie stride gebruikt (tot 10 maanden). Wat ik als enige tip wil geven: ga voorlopig enkel op zoek naar een plaats dichtbij huis waar je een kolfconsult kan doen en ga hier na de bevalling naartoe. Een kolf is echt heel persoonlijk en kan je moeilijk kiezen aan de hand van recensies

één maand geleden

Reactie op Izzy92

Ik heb bij mijn eerste kindje helaas voltijds moeten kolven omdat rechtstre ...
Dank voor je reactie en goede tip

één maand geleden

Ik heb de Youha Inns gebruikt en is goed bevallen. Had een gewone kolf (met accu) voor thuis (een Horigen met zachte schelpen, die was wat vriendelijker voor m'n tepels) en de draadloze vooral veel onderweg gebruikt. Ideaal om gewoon in de auto (niet zelf rijdend) of in een restaurant te kunnen kolven. Geeft zoveel vrijheid. Zou zeker na de bevalling een kolfconsult doen, want wat voor jou werkt is inderdaad heel persoonlijk. Daarnaast ook belangrijk om de goede maat te hebben voor je tepels (en die kan veranderen gedurende je borstvoedingsperiode). Bij mij kwam de lactatiekundige aan huis voor een consult, dat was heel fijn.