17 Reacties

6 maanden geleden

Elvie! Is echt super! Heel blij mee! Makkelijk compact en geluidloos. Heb zelf via Lactatiekundige advies gevraagd daar kon ik alles uitproberen en zien wat bij mij paste. Daarnaast kon ik de factuur indienen bij de verzekeraar en kreeg 200 euro terug

6 maanden geleden

Reactie op Jorienkleinsman

Elvie! Is echt super! Heel blij mee! Makkelijk compact en geluidloos. Heb z ...
Thanx! Factuur van advies lactatie kundige of van de kolf?

6 maanden geleden

Reactie op Rianne03-22

Thanx! Factuur van advies lactatie kundige of van de kolf?
Factuur van consult maar ze had het consult wat hoger gezet en korting op de kolf 😬

6 maanden geleden

Ik heb net een Difrax handsfree kolf gekocht, nog niet geprobeerd, zal laten weten of ie bevalt (als het nog nodig is en je niet al een andere hebt gekozen natuurlijk!)

6 maanden geleden

Ik heb de Ardo Melia, vind hem heel makkelijk in gebruik. Heeft veel verschillende zuigkracht opties. En ook een soort toeschietreflex optie om aan het begin van de kolfsessie te gebruiken. En voor €200 vond ik het een betaalbaardere optie dan de Elvie

6 maanden geleden

Ik heb die van wowmom heel erg tevreden!

6 maanden geleden

Heb van Philips hun nieuwste handsfree kolf mogen testen. Topding! Minimaal aantal onderdelen, goed schoon te maken, zit fijn en is krachtig.

6 maanden geleden

Ik zou echt aanraden om een kolfconsult te doen. Laatst heb ik zo 8 draadloze kolven kunnen testen. Bij sommige stroomde de melk er uit en bij anderen had ik pijn en kreeg ik enkel een paar druppels. Is ook voor iedereen anders

6 maanden geleden

Ik heb die van youha, ben daar niet zo over te spreken ivm weinig kracht

6 maanden geleden

Ik heb de Evite (wit) enkele borstkolf. Heb er tijdelijk nog fulltime mee gekolfd. Super tevreden mee en erg betaalbaar. Heeft 4 verschillende opties en is makkelijk schoon te maken (weinig onderdelen). Ze hebben ook een goede klantenservices; borstschild bleek niet goed te zijn (te klein) en ik heb kosteloos 2 nieuwe toegestuurd gekregen.

6 maanden geleden

Ik deed een kolfconsult en zou dit aanraden zodat je geen investering doet die voor jou dan niet fijn aanvoelt of weinig opbrengst geeft. Lansinoh handsfree kolf en Elvie Stride kwamen er voor mij als beste 2 uit.

6 maanden geleden

Bedankt voor de reacties! Ik heb inmiddels een kolfconsult gepland bij lactatiekundige

6 maanden geleden

Ik ben ook erg tevreden over de Evite.

6 maanden geleden

Vulpes goods, heeft 4 verschillende standen met elk weer losse sterktes. Werkt super! Mocht een onderdeel kwijt zijn, dan kan je losse onderdelen bestellen en hoef je niet direct een nieuwe kolf aan te schaffen

6 maanden geleden

Ik heb al een paar weken de handsfree kolf van Lansinoh en bevalt heel goed. Is echt stil en weinig onderdelen om schoon te maken.

6 maanden geleden

Zij heeft goede tips

6 maanden geleden

Al 9 weken de Evite (wit) in gebruik! Bevalt heel goed! Doet niet pijn, genoeg productie wekt het bij mij op en ook het schoonmaken is makkelijk gelukkig. 👍🏻