16 Reacties
8 maanden geleden
Ons zoontje is nu 56cm en 4,7 kilo bijna 4 weekjes nu. Heb sinds vorige week de draagzak van bykay de delux versie. Hier zit hij fantastisch in. Goed de beentjes in de M vorm en kan hem een kusje op zn hoofd geven. De draagzak is heel verstelbaar en kan hem lang gebruiken
8 maanden geleden
Wij hebben de ergobaby embrace en een draagdoek van ergobaby. Zeer tevreden over beiden. Onze zoon weegt 3500 gr en zit er goed in
8 maanden geleden
Wij hebben de puck draagzak coco gekocht. En we dachten: kan niet zoveel goeds zijn voor die prijs. Dan maar eventueel terugbrengen als hij niet fijn is.
Nou dat is hij wel! super licht qua gewicht en ons zoontje slaapt er het allerliefste in. Kan van 3,5 tot 15 kilo 👍. Heel gebruiksvriendelijk.
8 maanden geleden
Ik heb de Nimbl Carrier. Eerste keer vond ik het spannend, maar nu gaat het top. Mega ergonomisch en echt een feestje om met hem te wandelen en de hond uit te laten!
8 maanden geleden
Draagconsulente hier🙋♀️. Goed ingeschat dat de babybjorn niet ergonomisch is, dat klopt inderdaad. Heb je de mogelijkheid een draagconsult te doen? Het is zo persoonlijk wat je lekker vindt zitten en wat niet. Iedereen heeft een andere bouw. Mocht je die mogelijkheid niet hebben, zou ik je een halfbuckle aanraden. Dan heb je een gesp om je taille en knoop je alleen de schouderbanden. Dat zit over het algemeen voor de meeste mensen prettig, omdat je het alsnog rond je eigen lijf knoopt.
8 maanden geleden
Reactie op AP9485
Deze heb ik ook en kan ik zeker aanraden! Makkelijk zelf aan te trekken.
Die heb ik ook! Blij mee
7 maanden geleden
Reactie op BabyApril”25
Ons zoontje is nu 56cm en 4,7 kilo bijna 4 weekjes nu. Heb sinds vorige wee ...
ik heb deze ook maar best een gedoe om te knopen vind je niet?
7 maanden geleden
Reactie op RaadselachtigePier178522
ik heb deze ook maar best een gedoe om te knopen vind je niet?
Wat precies te knopen? Is allemaal met click systeem