13 Reacties

10 dagen geleden

Bugaboo donkey 3

9 dagen geleden

Wij hebben een novi kinderwagen gekocht, deze kan later gebruikt worden als bolderkar. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderwagen-novi-babyr-duo-premium-pacific-sand-voetenzak-cozy-solid-sand?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=(2)%20NL%20%7C%20Performance%20Max%20%7C%20PLA%20%7C%20Stars%20ROAS%201600-2000&utm_id=21574472357&gad_source=1&gbraid=0AAAAADwg1Dz62ZLJ-3KvTJKhYnnlyZcrn&gclid=Cj0KCQiA88a5BhDPARIsAFj595hjguXm4Z1BmXR90v3vbu-cA-Blf7mlHU-xeY35_YORo8J5ga2ra9caAiLAEALw_wcB

9 dagen geleden

Cybex gazelle S. Bij baby lux net iets meet dan 700

9 dagen geleden

Dankjewel allemaal ga eens kijken !

9 dagen geleden

Wij hebben de e-Gazelle S besteld van Cybex. Is nu in de aanbieding!

9 dagen geleden

Wij zoeken ook een duo, maar wil graag de reiswieg boven ipv beneden. Zo lastig vinden

9 dagen geleden

Wij hebben bij de eerste speciaal de joolz geo 3 gekocht voor het geval dat, blij dat we dat gedaan hebben en hem nu kunnen uitbreiden

7 dagen geleden

Dankjewel!

7 dagen geleden

Wij gaan de bugaboo donkey huren via Tiny Library, ik wil ze niet onder elkaar maar naast elkaar maar wil niet weer 1500 euro uitgeven aan een kinderwagen (we hebben al een enkele vanwege onze peuter)

3 dagen geleden

Reactie op Shawi

Wij hebben een novi kinderwagen gekocht, deze kan later gebruikt worden als ...
Ik ben heel benieuwd naar deze wagen! Hij ziet er ideaal uit maar ik kan helemaal geen reviews vinden.

3 dagen geleden

Ik heb vd week de evy van deryan gekocht! Omg hij is zo mooi en rijdt fijn. Ben er nu al zooooo blij mee🩷

één dag geleden

Hoi! Ik vraag me af of het nodig is om een dubbele kinderwagen te hebben. Iemand advies? Tegen de tijd dat onze kleine er is is onze peuter 2 jaar en 7 maanden. Is een dubbele kinderwagen dan nodig of voldoet een meerijd zitje o.i.d.?