34 Reacties

6 dagen geleden

Of een oppas voor je kinderen regelen en er een kindvrije verjaardag van maken, of vroeger uit eten gaan, er misschien een lunch van maken, want dit is niet te doen met kleine kinderen.

6 dagen geleden

En wat als jij wel gaat en je partner langsgaat en na korte tijd de kinderen mee naar huis neemt ?

6 dagen geleden

Reactie op annie777

En wat als jij wel gaat en je partner langsgaat en na korte tijd de kindere ...
Dat gaat niet op aangezien het All you can eat is 2,5 uur.

6 dagen geleden

Reactie op Eejeegee

Of een oppas voor je kinderen regelen en er een kindvrije verjaardag van ma ...
Als ik mijn kinderen niet meeneem is het ook een probleem, dan gaat het waarschijnlijk niet door. Ik vind het lastig omdat ze 1x 50 word ook maar ik zie dit ook echt niet zitten

6 dagen geleden

Ik zou of een oppas regelen of niet gaan. Als ze geen rekening houden met de kids dan zou ik voor de kindere kiezen en gewoon aan hun slaap denken vooral als je al weet dat het onmogelijk is met hun slaapjes.

6 dagen geleden

Reactie op Coco’

Dat gaat niet op aangezien het All you can eat is 2,5 uur.
Hm misschien even bellen en zeggen dat je partner niet mee eet ofzo.

6 dagen geleden

Reactie op Hakuna-matata

Ik zou of een oppas regelen of niet gaan. Als ze geen rekening houden met d ...
Ja mijn gevoel zegt ook dat ik gewoon aangeef niet te gaan. Ik kijk altijd in mogelijkheden maar vind het sneu als de oudste zometeen weer zo uit ze doen is ook ivm al een drukke maand met school en Sint prikkels

6 dagen geleden

Reactie op annie777

Hm misschien even bellen en zeggen dat je partner niet mee eet ofzo.
Word niet gewaardeerd/in dank afgenomen het is zeg maar wat voor oplossing ik dus bedenk is het oppas is het dat een van ons twee eerder weggaat etc komen we niet. Ze gaat het echt niet leuk vinden

6 dagen geleden

Reactie op Coco’

Ja mijn gevoel zegt ook dat ik gewoon aangeef niet te gaan. Ik kijk altijd ...
Ja precies t is lastig.. t is voor jullie waarschijnlijk ook niet gezellig uit eten met 2 oververmoeide kids🫣

6 dagen geleden

Ik vind je moeder best egoïstisch, sorry als ik het zeg. Je moet uiteindelijk de juiste keuzes maken voor jezelf en je kids. Zij is volwassen dus ik zie niet waarom er geen andere mogelijkheden zouden kunnen zijn. Vooral als ze graag haar kleinkinderen erbij wil hebben.

6 dagen geleden

Reactie op Hakuna-matata

Ja precies t is lastig.. t is voor jullie waarschijnlijk ook niet gezellig ...
Naja ik vind het gewoon onnodig om zo laat te gaan als het anders kan waarbij een reeele kans is dat die kindjes uit hun doen raken

6 dagen geleden

Reactie op Coco’

Word niet gewaardeerd/in dank afgenomen het is zeg maar wat voor oplossing ...
Sorry als ik te bot over kom, ik kan me heel goed voorstellen dat dit echt een lastig dillema voor je is omdat je iedereen tevreden wil houden. Maar dit klinkt echt als het probleem van je moeder. Zij wil geen rekening met jullie jonge gezin houden, waarom zou jij dan wel rekening met haar houden?? Je kinderen gaan voor alles, dat zou zij als moeder moeten begrijpen. In dit geval zou ik echt voor je gezin kiezen en regelen dat de kinderen gewoon lekker op tijd op bed kunnen. Of dat nou is door middel van een oppas, of je partner die thuis blijft maakt natuurlijk niet uit. Maar ik had dit ook absoluut niet gedaan.

6 dagen geleden

Reactie op Kenzi89

Ik vind je moeder best egoïstisch, sorry als ik het zeg. Je moet uiteindeli ...
Nouja vroeger was het natuurlijk dat kinderen zich aan moeten passen aan ouders, verjaardagen tot midden in de nacht waren geen uitzondering zeg maar

6 dagen geleden

Reactie op Paulinex93

Sorry als ik te bot over kom, ik kan me heel goed voorstellen dat dit echt ...
Dat we niet gaan staat eigenlijk al vast, mocht de tijd niet aangepast worden. Vroeg me af of ik de enige was dus ‘overdreef’ of dat het best wel terecht was dat ik niet ga. Ik vind het voornamelijk lastig omdat het wel voor haar verjaardag is en de andere factoren dat we al lang niet meer als ‘familie’ weg zijn geweest.

6 dagen geleden

Reactie op Coco’

Dat we niet gaan staat eigenlijk al vast, mocht de tijd niet aangepast word ...
Ahh in dat geval, nee je overdrijft niet. Ik kan me het lastige aan de situatie wel voorstellen hoor, het is voor je moeder heel belangrijk dus je wil er graag voor haar zijn. Maar je moet jezelf en je gezin niet voorbij gaan.

6 dagen geleden

Als je kleinkinderen hebt, vind ik dit echt heel vreemd. Ik zou niet gaan, maar ik heb dan ook geen (schoon)ouders die dit zouden doen. Wij dineren nu altijd samen om half 5/5.

6 dagen geleden

Reactie op Coco’

Nouja vroeger was het natuurlijk dat kinderen zich aan moeten passen aan ou ...
Nee dat snap ik, maar onze generatie houdt van de routine en gewoon rustende kindjes. Het zou anders zijn als er geen enkele andere optie was, dus zou gewoon aandringen op vroeger.

6 dagen geleden

Heel vervelend! Als het echt zo’n probleem is als je ze niet meeneemt zou ik gewoon last minute zeggen dat een van de twee ziek is en daardoor je partner thuis blijft bij de kindjes

6 dagen geleden

Hier staat slaap voorop. Waarom zou je jezelf dit aandoen. Je zit nu eenmaal in een fase waar je rekening wilt houden met je lieve kleine mensjes. Die hebben gewoon hun rust nodig. Is voor niemand leuk als je met jengelende kinderen rond moet lopen…

6 dagen geleden

Oh god en nu lees ik ook nog all you can eat 2.5 uur lang! No way dit zou ik mezelf echt niet aandoen. En ik heb echt lieve kinderen (7 maanden en 2 jaar) die je overal mee naartoe kan nemen. Maar dit zou voor mij echt geen leuke optie zijn, zo laat en ‘verplicht’ zo lang moeten eten. Ik zou eerlijk zeggen dat dit voor jullie niet uitkomt.