13 Reacties
vorig jaar
Wij hebben deze nu een week of 3 in gebruik, met 1 kindje. Dat bevalt ons super goed! Wij verwachten ook een 2e in april, dus die zullen ook 20 maanden schelen
vorig jaar
Wij willen deze ook aanschaffen en dan met het autostoeltje erbij. Is daar nog een aparte koppeling voor nodig op de kinderwagen?
vorig jaar
Reactie op m jeslinjoane
Wij willen deze ook aanschaffen en dan met het autostoeltje erbij. Is daar ...
Ja, maar als je die kinderwagen combi met reiswieg, zitje en autostoeltje in 1 koopt dan zitten die adapters erbij
vorig jaar
Ik was ook naar deze wagen aan het kijken, maar ik twijfel heel erg omdat ik een aantal reviews heb gezien die zeggen dat het zitje erg kort/klein is. Ik ben bang dat onze lange meid straks in april dan niet fijn kan zitten als ze 2 jaar is. Misschien tegen die tijd eens kijken of we hem ergens kunnen testen?
vorig jaar
Reactie op Paulinex93
Ja, maar als je die kinderwagen combi met reiswieg, zitje en autostoeltje i ...
Aaahhh oke ik kan die combi echt nergens vinden
vorig jaar
Reactie op m jeslinjoane
Aaahhh oke ik kan die combi echt nergens vinden
https://www.bol.com/nl/nl/p/deryan-evy-v2-kinderwagen-3in1-duo-kinderwagen-inclusief-reiswieg-zitje-en-autostoel-groen/9300000169099494/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000169099494&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA3ZC6BhBaEiwAeqfvyhbHWUFbkTeVEVnzl73Gnf9D8ZnBvnuPyJtgWBjzqLrwKDeAUH2eshoC0zAQAvD_BwE
Die bijvoorbeeld. De 3 in 1 moet je hebben. Is er op bol.com of op de website van deryan in een aantal kleuren
vorig jaar
Reactie op Paulinex93
Super dankjewel!!
vorig jaar
Ik heb hem binnen! Echt maar ook echt een aanrader! Hij is zo stevig, zitjes, en ligbak zijn zo comfortabel! Heel makkelijk in gebruik, super simpel opklapbaar en echt kwaliteitsstof...
Had dit totaal niet verwacht!
vorig jaar
Mochten mensen nog geïnteresseerd zijn in een ervaring: wij hebben hem besteld en helaas moeten retourneren. Ons zoontje, die heel klein is -2.5 sd, past nu al niet in het kinder zitje. Hij is 22 maanden. met name de ruglengte is tekort waardoor hij niet goed kan zitten. Met 26 maanden als z'n zusje komt zal hij natuurlijk nog groter zijn. Erg jammer want het lijkt me verder een prima ding.