13 Reacties

vorig jaar

Geen ervaring, maar ook voor deze kinderwagen gekozen. Ons dochtertje is 16 maanden als ik ben uitgerekend. Lijkt me heel fijn. Genoeg ruimte rondom de reiswieg en een ruime mand.

vorig jaar

Ik heb hem gekocht! Wauw wat een top ding. Supermooi, en rijdt heerlijk. Onwijs blij mee.

vorig jaar

Wij hebben deze nu een week of 3 in gebruik, met 1 kindje. Dat bevalt ons super goed! Wij verwachten ook een 2e in april, dus die zullen ook 20 maanden schelen

vorig jaar

Wij hebben hem aangeschaft, we gebruiken hem nu als buggy voor nu onze enigste dochter maar we vinden hem wel erg fijn. Enige wat ik wel vind is dat die nu al vrij zwaar is en dan moet de bak met baby nog erop

vorig jaar

Wij willen deze ook aanschaffen en dan met het autostoeltje erbij. Is daar nog een aparte koppeling voor nodig op de kinderwagen?

vorig jaar

Reactie op m jeslinjoane

Wij willen deze ook aanschaffen en dan met het autostoeltje erbij. Is daar ...
Ja, maar als je die kinderwagen combi met reiswieg, zitje en autostoeltje in 1 koopt dan zitten die adapters erbij

vorig jaar

Ik was ook naar deze wagen aan het kijken, maar ik twijfel heel erg omdat ik een aantal reviews heb gezien die zeggen dat het zitje erg kort/klein is. Ik ben bang dat onze lange meid straks in april dan niet fijn kan zitten als ze 2 jaar is. Misschien tegen die tijd eens kijken of we hem ergens kunnen testen?

vorig jaar

Reactie op Paulinex93

Ja, maar als je die kinderwagen combi met reiswieg, zitje en autostoeltje i ...
Aaahhh oke ik kan die combi echt nergens vinden

vorig jaar

Reactie op m jeslinjoane

Aaahhh oke ik kan die combi echt nergens vinden

vorig jaar

Super dankjewel!!

vorig jaar

Ik heb hem binnen! Echt maar ook echt een aanrader! Hij is zo stevig, zitjes, en ligbak zijn zo comfortabel! Heel makkelijk in gebruik, super simpel opklapbaar en echt kwaliteitsstof... Had dit totaal niet verwacht!

vorig jaar

Wij hebben bij de tweede een duo kinderwagen gehuurd bij Tiny library voor een x aantal maanden… was ook heel fijn!

vorig jaar

Mochten mensen nog geïnteresseerd zijn in een ervaring: wij hebben hem besteld en helaas moeten retourneren. Ons zoontje, die heel klein is -2.5 sd, past nu al niet in het kinder zitje. Hij is 22 maanden. met name de ruglengte is tekort waardoor hij niet goed kan zitten. Met 26 maanden als z'n zusje komt zal hij natuurlijk nog groter zijn. Erg jammer want het lijkt me verder een prima ding.