13 Reacties

23 dagen geleden

Volgens mij hebben wij er eentje van het merk Novi, liggen/zitten achter elkaar en niet naast elkaar

23 dagen geleden

Hier heel erg blij met de Joolz geo3

23 dagen geleden

Reactie op EJ92

Hier heel erg blij met de Joolz geo3
Welk autostoeltje/ maxi Cosi heb je erop zitten? Wij hebben zelf ook de geo3 mr ik twijfel een beetje..

23 dagen geleden

Reactie op Ingrid1990

Volgens mij hebben wij er eentje van het merk Novi, liggen/zitten achter el ...
Welk merk autostoeltje/ maxi Cosi gebruik je? Xx

23 dagen geleden

Wij kijken nu naar de deryan Evy v2. Nog geen ervaring mee dus, maar lees wel goede verhalen over deze wagen.

23 dagen geleden

Wij hebben deze week de bugaboo donkey 3 gekocht, wel via marktplaats want nieuw is me veel te duur. Super mooi ding, mooiste is dat ze naast elkaar zitten en he helemaal niet veel breder bent dan een enkele wagen en zeker wendbaarder dan met 1 die boven elkaar gebouwd is, die draaicirkel is namelijk veel groter.

23 dagen geleden

Wij hebben de bugaboo fox 5 voor onze twins gekocht en deze houden we uiteraard. Hele fijne wagen. Ik wilde wel echt naast elkaar zodat ik ze allebei kon zien en niet het idee had dat 1 weggestopt lag. Je bent maar een klein stukje breder dan een eenling wagen en we zijn even breed als een rolstoel. We komen dus eigenlijk overal wel gewoon langs. Je kan hem ook inschuiven zodat je hem als 1 ling wagen kan gebruiken.

23 dagen geleden

Cybex gazelle S! Gekocht voor ons eerste kindje, zodat het eventueel mee kan voor een tweede. Maar hij is ook heel mooi als enkel te gebruiken!

23 dagen geleden

Uppababy vista 2, hebben wij. Heerlijke wagen en veel ruimte onderin😃

23 dagen geleden

Wij hebben de Bugaboo donkey 5 gekocht. Oudste dochtertje zal 18 maanden zijn als de tweede wordt geboren. Ik vond het geen fijn idee dat de baby ‘onderin’ ligt dus daarom gekozen voor naast elkaar. Het is wel een investering maar als je veel op pad bent is het zeker het geld waard vind ik.

23 dagen geleden

Cybex gazelle S! Mooi en praktisch.

23 dagen geleden

Reactie op lindavdp90

Cybex gazelle S! Mooi en praktisch.
Deze hadden wij ook voor onze eerste 2 kindjes. Hij is ook mega compact, super fijne wagen.

23 dagen geleden

Reactie op zomerpoesje

Welk merk autostoeltje/ maxi Cosi gebruik je? Xx
Heb de cybex autostoel, met adapters ertussen kan die er gewoon op. We hebben ook een Joolz geo2 in de andere auto met een plankje, vond dat die uitgebreid te laag zou worden