5 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje is 2.5 als de kleine geboren word. Wij gaan toch voor een dubbele kinderwagen. Dit omdat je gewoon makkelijker dagen weg kan… mocht de oudste moe zijn kan hij lekker in de wagen slapen en dat kan met een meerijdplankje niet. In mijn opzicht ben ik ook vaak alleen dus lijkt het me ook gewoon makkelijker ze in de wagen te hebben als je winkels in gaat etc

één maand geleden

Onze kinderen schelen net geen twee jaar en wij hebben een meerijdplankje (met zadeltje). M’n zus had die nog en dachten duo wagen kan altijd nog. Onze oudste liep het liefst zelf dus nooit mis gepakt op de duo. Onze insteek was ook dat als we dagjes weg gaan, we dan met z’n 2e zijn en dan een iemand de kinderwagen en de ander de buggy.

één maand geleden

Bij ons zat er tussen de 1e en de 2e 17 maanden. We hebben gekozen voor een meerijdplankje (een kid-sit) omdat de oudste dan zowel lekker kon lopen en rennen wat ze heel graag doet, en op andere momenten even lekker kan gaan zitten of staan. Inmiddels is ze 3,5 en gebruikt ze het plankje nog steeds! Een duowagen vond ik te groot, te onhandig en lomp in de omgang. Gaan we een dagje weg dan namen we de buggy altijd voor de zekerheid mee.

één maand geleden

Ik zit ook nog te twijfelen maar denk wel dat we een uitbreiding kopen voor onze joolz geo, dan heb je ze boven elkaar en ben je dus niet extra groot/onhandig bij de winkels. Mijn kids zijn dan 5 en net 2 en zie het niet een groot succes worden als die alle 2 los lopen en ik ben alleen met de kids weg, kan ik die van 2 lekker vast zetten op drukke plekken en onderweg en hoef ik er nog maar 1 in de gaten te houden 😆

één maand geleden

Toen onze tweede werd geboren, was de oudste 19 maanden. Wij hebben toen een kinderwagen gekocht met mogelijkheid tot duowagen. (Dus dat je onderin zowel de wiegbak als t zitje kan doen). Dit is ons erg goed bevallen.