17 Reacties

2 maanden geleden

Ja, mijn miskraam in april 2024. Groei liep achter en miskraam liep uiteindelijk uit op curretage. Nu twee cyclussen later zwanger van een gezonde zwangerschap tot op heden (7+2). Veel sterkte!❤️

2 maanden geleden

Sterkte 💚

2 maanden geleden

Ik had toevallig vandaag ook eerste echo met 7 weken. Ook geen hartslag te zien, verloskundige zei dat de groei dan niet zo goed ging of zelfs de innesteling. Dus volgende week nieuwe echo om te kijken of we duidelijk beeld krijgen op de monitor. Ik wens je veel succes!

2 maanden geleden

Ja in januari heb ik hetzelfde meegemaakt. Wist zelf obv ovulatietesten dat ik niet minder lang zwanger kon zijn. Uiteindelijk is het hartje gestopt en is de miskraam met medicatie op gang gekomen. Ik hoop heel erg voor je dat het toch goed zit, maar ik zou ook met het andere scenario rekening houden. Heel veel sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op Pinciotti

Ja in januari heb ik hetzelfde meegemaakt. Wist zelf obv ovulatietesten dat ...
Pff geen leuk nieuws… Ik ben zwanger geworden door de pil heen (altijd gezegd mocht het gebeuren is het meer dan welkom! Heel erg blij mee ook) maar daardoor weet ik dus niet precies hoeveel weken het zou kunnen zijn. Misschien schatten (7wkn) ze me nu wel te lang zwanger lees ook dat sommige bij 5,5/6 weken hartje zien. Maar dat zijn waarschijnlijk de positieve verhalen wat ik in m’n hoofd wijsmaak. Is nu wachten over een week maar wat jij zegt je gaat toch al van het slechtste uit.. voor de rest heeft ze bij de echo ook niks meer gezegd dus geen idee hoe & wat, wat ik eventueel kan verwachten

2 maanden geleden

Reactie op mrscecen

Ja, mijn miskraam in april 2024. Groei liep achter en miskraam liep uiteind ...
Awhh… maar wat fijn dat je tot nu toe een gezonde zwangerschap hebt!! Fijne zwangerschap 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Manuela2003

Ik had toevallig vandaag ook eerste echo met 7 weken. Ook geen hartslag te ...
Dat is geen leuk nieuws, geen hartje… hopelijk gebeuren er wonderen in tussentijd jij ook heel veel succes! 🍀

één maand geleden

Update! Net echo gehad en ons kleintje is zoveel gegroeid ! We hadden een andere vrouw die de echo ging doen en ze zei “doordat jij aan de pil zat kon je niet goed weten hoeveel weken je was dus dat had nooit gezegd mogen worden” vorige keer was ik gewoon 5,5 en kloppend hartje vandaar zo klein… nu op 6,5 week en ze zegt dat alles echt goed eruit ziet, hartje klopt goed groei ligt helemaal goed! Dus voor de vrouwen die deze topic hebben gelezen en zelfde schuitje zitten, hopelijk komt alles (voor nu) ook goed 🫶🏼

één maand geleden

Hier een beetje vergelijkbaar verhaal! Vorige week maandag echo: 5+5 met traag kloppend hartje… minder ver dan ik dacht dus spannend Vandaag: weer naar voren gezet, nu 7+2. Zo opgelucht 🥹

één maand geleden

Reactie op T.Yana

Update! Net echo gehad en ons kleintje is zoveel gegroeid ! We hadden een a ...
Super fijn nieuws!!🤍

één maand geleden

Reactie op millietim

Hier een beetje vergelijkbaar verhaal! Vorige week maandag echo: 5+5 met t ...
Wat fijn!! Erg hè die week wachten, zo in onzekerheid gezeten. Zo zie je maar dat er in een week heel veel kan veranderen! Wat goed nieuws, hopelijk heb je een goede zwangerschap 😊

één maand geleden

Reactie op T.Yana

Wat fijn!! Erg hè die week wachten, zo in onzekerheid gezeten. Zo zie je ma ...
Echt hè! Zo blij! Ik gun jou ook een goede zwangerschap 😊

één maand geleden

Hier gister ook geen goed nieuws. Kwam zelf op 7+2 dagen uit, maar qua meting dacht ze eerder ergens 5,5 week. Ook geen kloppend hartje en aangezien ik een regelmatige cyclus heb, was ze er wel zeker van dat dit niet goed gegaan is. Krijgen jullie nog een echo?Kan het nu niet verkeerd gemeten zijn?

één maand geleden

Reactie op T.Yana

Update! Net echo gehad en ons kleintje is zoveel gegroeid ! We hadden een a ...
Opluchting!

één maand geleden

Reactie op T.Yana

Update! Net echo gehad en ons kleintje is zoveel gegroeid ! We hadden een a ...
Lees nu pas je update, wat een fijn nieuws! Wij hopen stiekem ook nog op een wonder, maar vrees dat het bij ons toch weer slecht uit zal pakken 😢. Lekker genieten nu van je zwangerschap!

één maand geleden

Reactie op Joyce78

Lees nu pas je update, wat een fijn nieuws! Wij hopen stiekem ook nog op ee ...
Ik heb hetzelfde! Is al de derde missed abortion als het niet goed gaat. Gelukkig hebben wij al wel 1 gezonde dochter maar het is echt een mindfuck.

één maand geleden

Wat spannend! Hier hetzelfde dinsdag weer een echo. En kijken wat het mee brengt... Hopen op goed nieuws💗