8 Reacties

één maand geleden

Hebben ze het gehad over een vanishing twin toevallig? Dit heb ik 8jaar geleden bij mijn eerste zwangerschap gehad

één maand geleden

Wij hadden dit ook zelfde termijn Verloskundige gaf aan dat het andere vruchtje waarschijnlijk met de volgende echo niet meer is te zien vanishing twin syndrome

één maand geleden

Reactie op Carlymay2025

Hebben ze het gehad over een vanishing twin toevallig? Dit heb ik 8jaar gel ...
Nee dit heeft ze niet genoemd.. ik lees alleen verhalen dat het alsnog soms met de tweede echo een kloppend hartje kan zijn. Vraag me af of dit echt zo is

één maand geleden

Heeft mijn schoonzusje gehad en was een heel gezonde zwangerschap met een prachtig kindje. Zij had helemaal geen aanleg qua tweelingen.

één maand geleden

Hiero🙋🏻‍♀️ ook bij mij laatst naast een kloppend hartje een leeg vruchtzakje gezien. Toevallig ook dit gehad bij mijn eerste zwangerschap.

één maand geleden

Reactie op Momtobe26april

Nee dit heeft ze niet genoemd.. ik lees alleen verhalen dat het alsnog soms ...
Daar heb ik zelf nog nooit van gehoord, maar het kan altijd. Even afwachten en anders zou het een vanishing twin kunnen zijn. Dat betekend dat de volgende echo het overleden kindje dan al een stuk kleiner moet zijn.

één maand geleden

Yes exact hetzelfde! 1 kloppend hartje en 1 leeg vruchtzakje. Ik ben nu 9+1, echo was met 8+2. Op de echo met 6+2 was voor het eerst het 2e vruchtzakje te zien en leek er wat in te zitten (inwendige echo). Op de echo met 8+2 leek het zakje wel groter maar leeg (uitwendige echo). Ik ga er dus vanuit dat het 1 vitaal kindje is maar misschien is er toch nog een heeeeele kleine kans.

één maand geleden

Yes ik ook gehad! Vergelijkbaar verhaal. Gezonde zoon van 15 maanden nu rondlopen