8 Reacties
2 maanden geleden
Hi! Ik heb zelf eczeem en nu ook extreme laat deze weken. Ik gebruik naast vette zalf ook sudocreme en heel gek, maar ook tepelzalf. Vriendinnetje had dit pas geprobeerd omdat ze het nog in huis had en het geeft echt verlichting! Ik hoop dat de dermatoloog wat kan betekenen voor je, balen dat je zo lang moet wachten..
22 dagen geleden
Ik heb al een derde soort hormoonzalf gekregen iom de dermatoloog en ga morgen starten met licht therapie 3 x per week.Mijn eczeem is extreem geworden, alles zit onder blaasjes, bultjes en de jeuk is niet te houden. Ik heb het alleen niet op mijn handen,voeten en gezicht verder overal..
Ik heb gebeld naar de poli omdat ik ook 6 weken zou moeten wachten maar ik kon toch eerder komen ivm de onhoudbare jeuk. Dus wie weet een tip voor anderen.
22 dagen geleden
Ik heb ook sinds het begin al last van eczeem tussen en onder me borsten en in de binnenkanten van me ellebogen. Komt op momenten en dan echt jeukaanval. Ik gebruik gewoon koelzalf of cetamacrogol, dat verlicht enigzins de jeuk. Hormoonzalf ga ik niet aan beginnen daar heb ik geen goeie ervaring mee. Denk dat het na de zwangerschap weer weg gaat