13 Reacties

2 maanden geleden

Mijn dochter is 7 weken en 1 dag zwanger en gisteren heeft ze ook rood bloedverlies gekregen beetje meer dan bij jou. Het is haar eerste zwangerschap en ze heeft gisteren een spoedecho gekregen, gelukkig zit het goed in de baarmoeder en al een duidelijke hartslag. Morgen heeft ze haar ingeplande echo. Ze heeft van de gynaecoloog progesteron gekregen voor 2 weken. Hij is voorzichtig positief. Ze woont in Zwitserland en ik lees mee met 24 baby en geef haar advies om ze de app niet kan downloaden in Zwitserland. Blijf positief denken, verder kun je op dit moment weinig doen. Als je twijfelt neem dan contact op met de verloskundige of gynaecoloog.

2 maanden geleden

Reactie op Altima

Mijn dochter is 7 weken en 1 dag zwanger en gisteren heeft ze ook rood bloe ...
Het lijkt nu meer te worden bij mij .. maak mij toch wel echt zorgen. Wat fijn dat er bij jou dochter een duidelijke hartslag is 🫶🏼 hopelijk op de echo morgen alles goed. Ik heb de verloskundige gebeld en moet morgen weer terug bellen. Alleen het zit mij echt niet lekker.

2 maanden geleden

Reactie op Lisa Mulders

Het lijkt nu meer te worden bij mij .. maak mij toch wel echt zorgen. Wat f ...
Was net

2 maanden geleden

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook flink wat bloed verloren. Ook wel foto’s van. Mijn dochter is gezond op de wereld gekomen! Ik heb echter wel iedere keer gebeld en mocht vaak meteen langskomen. Toen het begon met 5 weken, werd mijn eerste echo vervroegd naar 6+3 om er geruster op te worden. Dus misschien is dat ook een optie voor jou?

2 maanden geleden

Reactie op Demner

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook flink wat bloed verloren. Ook w ...
Geeft mij toch een beetje hoop! Dankjewel voor je reactie. Was het ook beetje roze zoals dit? En hoe lang is het door gegaan? Ja ik ga morgen toch echt gelijk weer bellen en ik hoop dat ik mag komen.. 🙏🏼

2 maanden geleden

Ik lees mee want ik heb vanavond precies hetzelfde! Ben nu 6+6. Echo is vrijdag bij 7+2. Het begon met wat bruine afscheiding en is nu helderrood (zonder stolsels). Ik heb geen buikpijn maar maak me ontzettend zorgen. Ik zal morgenochtend ook meteen bellen in de hoop dat mijn echo naar voren geplaatst kan worden! Hou je me op de hoogte van hoe het bij jou gaat?

2 maanden geleden

Reactie op sofiamaria

Ik lees mee want ik heb vanavond precies hetzelfde! Ben nu 6+6. Echo is vri ...
Ohh wat naar :(. Ik heb soms even buikpijn niet heel de tijd .. ik maak mij ook echt z’n zorgen. Zeker doen ga ik ook doen! Ja wij houden elkaar op de hoogte. Heel veel sterkte en hoop dat je niet teveel stress krijgt al is dat heel lastig merk ik zelf 😔

2 maanden geleden

Bij mij begon mijn miskraam met licht bloedverlies en een beetje buikpijn. Beide werden steeds wat meer in de loop van de dagen. Het kan 2 kanten op gaan. Hoop voor je dat het goed mag gaan! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefjeex

Bij mij begon mijn miskraam met licht bloedverlies en een beetje buikpijn. ...
Wat vreselijk 😢.. ik hoop het ook echt 🙏🏼

2 maanden geleden

Bij mij is vanmorgen helaas een miskraam geconstateerd.. hopelijk bij jou en anderen die bloeden is het positiever nieuws!

2 maanden geleden

Reactie op sofiamaria

Bij mij is vanmorgen helaas een miskraam geconstateerd.. hopelijk bij jou e ...
Wat vreselijk 💔 heel veel sterkte 🥺. Was het erger geworden ? Ik bloed nog steeds .. wel minder als gister. Verloskundige gebeld, mag helaas niet komen want is niks te zien bij 6+3 zei ze. Misschien wel dat de echo vervroegd gaat worden.

2 maanden geleden

Reactie op Lisa Mulders

Wat vreselijk 💔 heel veel sterkte 🥺. Was het erger geworden ? Ik bloed no ...
Nee het werd bij mij ook minder! En weer donker bruin.. sorry had graag gezegd dat het alleen maar meer werd maar dat is niet zo!

2 maanden geleden

Reactie op Lisa Mulders

Wat vreselijk 💔 heel veel sterkte 🥺. Was het erger geworden ? Ik bloed no ...
Wat vreselijk voor je, vind het echt jammer had gehoopt voor je dat het toch nog goed zou komen. Heel veel sterkte 😘Mijn dochter heeft wel positief nieuws gekregen. Alles ziet er goed uit, baarmoedermond is gesloten en het embryo is precies goed qua aantal weken.