7 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben de echo gepland staan op mijn mamadag en ik vroeg meteen of het oke was als onze dochter dan ook mee gaat. Dat mocht van de verloskundige praktijk! Dus ze gaat gezellig mee ☺️

2 maanden geleden

Ik neem mijn dochter van 7 mee en mijn dochter van 7 maanden. Die van 7 maanden snapt toch niks en die van 7 die weet dat een baby in het begin vooral nog geen/geen kloppend hartje kan hebben. En dat het afwachten is. Denk dat ze met 16 maanden nog niet heel veel snappen van de afspraak/echo hoor

2 maanden geleden

Ik denk ook dat we ons zoontje meenemen, 10 maanden

2 maanden geleden

Wij hebben pas in september een echo maar wij nemen onze dochter gewoon mee, ze gaat ook mee naar de intake. Moet ook zeggen dat ik er nog niet eens bij na gedacht heb om oppas te regelen🤭 . Onze dochter is van november 2022. Denk niet dat ze er veel van snapt.🤣

2 maanden geleden

Wij nemen de kleine ook mee

2 maanden geleden

De eerste echo gaan we zonder de jongens, toevallig op een dag gepland dat de jongens bij de bso/kdv zitten Bij de termijnecho gaat onze jongste (van 17 mndn) mee, die praat z’n mond toch nog niet voorbij en ze hebben daar gewoon een speelhoek, de oudste (4jr) die zit dan weer op school 👍🏻 Bij de medische echo’s (13 en 20 wkn echo mogen geen kinderen mee)

2 maanden geleden

Aah oke zo te lezen zijn wij niet de enige die onze dochter dan dus meenemen haha. Ik had het namelijk ook gevraagd aan verloskundigenpraktijk maar die zeiden dat het wel mag, alleen dat als het een minder gezellige echo blijkt dat het dan misschien niet fijn is. Maar mijn man zei net nog, als het niet goed nieuws is dan is het verdriet niet ineens minder als we thuis bij de kleine komen, dus ze krijgt het toch wel mee. En jullie hebben overigens gelijk, iets snappen van die echo zal ze niet haha