168 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou hem 23 Juli krijgen maar ben bang dat het niet meer nodig is.. vannacht ineens veel helder bloed verlies gehad 😔

3 maanden geleden

Wat vervelend Samantha! Ik heb ook bloedverlies gehad maar nu toch een kloppend hartje ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt! Hoeft niet altijd iets te betekenen. ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Marielx

Wat vervelend Samantha! Ik heb ook bloedverlies gehad maar nu toch een klop ...
Ik hoop het ook! Het bloed verlies is nu al vanaf maandag maar stopt ook als ik geslapen heb. Het is heel verwarrend. Ook omdat ik vanaf het begin af aan al buikpijn heb gehad en deze vanaf gisteren avond ook verdwenen lijkt te zijn. Alleen heb ik geen schrikbarende stolsels verloren.

3 maanden geleden

25 juli pas. Het duurt zo lang..

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem301

Ik hoop het ook! Het bloed verlies is nu al vanaf maandag maar stopt ook al ...
Dat had ik ook! Leek bijna een gewone ongesteldheid. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar wie weet🤞

3 maanden geleden

24 juli ook pas. En dan die onzekerheid tot dan... Word er helemaal gek van

3 maanden geleden

Maar als jullie nu al weten dat jullie zwanger zijn, zijn jullie toch niet uitgerekend in april?

3 maanden geleden

Reactie op Johanna34

Maar als jullie nu al weten dat jullie zwanger zijn, zijn jullie toch niet ...
Ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben! Ik heb volgende week donderdag 11 juli mijn eerste officiële echo. Ik moest vorige week naar de gynaecoloog voor controle omdat ik vorig jaar behandeld ben voor een beginstadium van baarmoederhalskanker en zo kwamen we er via een inwendige echo achter dat ik toch nog steeds zwanger ben en zelfs al een kloppend hartje heb. Ik denk zelf dat ik begin februari ben uitgerekend maar dat zal ik volgende week horen. Ik kwam per toeval op dit Topic omdat ik het verhaal las van anoniem301 en dit herkende bij mij en hier daarom graag op wilde reageren. Ik wist niet dat dat uit den boze is 😅

3 maanden geleden

Reactie op Marielx

Ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben! Ik heb volgende week donderdag ...
Haha ik snap het hoor. Was gewoon benieuwd. Ik zit ook in deze groep, heb nog geen eens een positieve test gehad.🙈 woensdag mijn 9e IUI poging gehad. Als deze lukt eind maart/begin april uitgerekend.😊

3 maanden geleden

Reactie op Johanna34

Haha ik snap het hoor. Was gewoon benieuwd. Ik zit ook in deze groep, heb n ...
Wat spannend ik ga voor je duimen ❤️

3 maanden geleden

Hoi! Ik 2 augustus pas, had afgelopen weekend een positieve test. Door onregelmatige cyclus schatten ze me in op 4 weken, vandaar wat later de eerste echo. Dat worden 3 lange weken... 😅

3 maanden geleden

Ik heb het vorige week gehad

3 maanden geleden

Week geleden en nu volgende week vrijdag weer

3 maanden geleden

5 augustus

3 maanden geleden

18 augustus, kan niet wachten!!

3 maanden geleden

Ik op 2 augustus! Ik ben nu pas 2+3 😅 duurt nog veel te lang voor mijn gevoel. Wel het voordeel van IVF is dat je precies weet hoe ver je bent haha. Zit er toch nog een voordeel aan.

3 maanden geleden

Ik 20 augustus, wat duurt het wachten lang dannn

3 maanden geleden

Reactie op M O

25 juli pas. Het duurt zo lang..
Ik 26 juli! Zo benieuwd, maar ook zo bang dat er iets biet goed is. Onzeker wordt ik er van

3 maanden geleden

Reactie op Johanna34

Haha ik snap het hoor. Was gewoon benieuwd. Ik zit ook in deze groep, heb n ...
9x keer al wauw! Ik zit nu aan de 5e.. vind het heftig.

3 maanden geleden

Op 6 augustus spannend