168 Reacties

3 maanden geleden

3 augustus

3 maanden geleden

5 augustus zou dan 8w6d moeten zijn... zo spannend

3 maanden geleden

Ik 29 augustus. Doen geen vroege echo, maar wachten tot de termijnecho. Die is wel wat vroeg, vanwege onze vakantie. Ik ben op dat moment 9+1. We gaan het zien!

3 maanden geleden

Nu 2 dagen overtijd en vlagen met misselijkheid en ontzettende last van mn borsten zouden dit symptomen zijn

3 maanden geleden

Reactie op Linda1484

Nu 2 dagen overtijd en vlagen met misselijkheid en ontzettende last van mn ...
Ja zeker ! Doe een test en laat het ons weten😍

3 maanden geleden

Ik 22 augustus pas🥲 word heel moeilijk om zo lang te wachten, ben ook zenuwachtig

3 maanden geleden

Reactie op Jacky-NL

Ik op 2 augustus! Ik ben nu pas 2+3 😅 duurt nog veel te lang voor mijn gev ...
Succes volgende week! Je bent dan nu 4+3 toch? Tellen begint vanaf 1e dag laatste menstruatie☺️

2 maanden geleden

Eerste echt met waarschijnlijk 5 weken. Weinig te zien.

2 maanden geleden

21 augustus, duurt lang!

2 maanden geleden

Met hoeveel weken krijg je je eerst echo?

2 maanden geleden

Reactie op Ayesha1984

Met hoeveel weken krijg je je eerst echo?
Dat verschilt heel erg per verloskundige! Bij grote praktijken hebben ze vaak zelf echo apparaten en doen ze vaker een echo, tijdens je afspraak. Bij kleine praktijken is er vaak geen apparaat en laat je je echo’s ergens anders doen. Bij mijn verloskundige (kleine praktijk met 2 verloskundigen) doe ik elders echo’s: termijn, 13 weken en 20 weken. En ik mag wel op eigen verzoek (pret)echo’s inplannen.

2 maanden geleden

Reactie op Ayesha1984

Met hoeveel weken krijg je je eerst echo?
Bij ons rond 8 weken om te checken of er een hartje klopt, dan termijnecho rond de 10 weken, vervolgens 13 weken echo etc.

2 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Succes volgende week! Je bent dan nu 4+3 toch? Tellen begint vanaf 1e dag l ...
Ow geen idee?? Op 28 juni was de bevruchting dus dan ben ik gaan tellen 😅

2 maanden geleden

Reactie op Jacky-NL

Ow geen idee?? Op 28 juni was de bevruchting dus dan ben ik gaan tellen 😅
De 40 weken zwangerschap die beginnen te tellen vanaf 1e dag menstruatie. Je moet dus 2 weken bij jouw telling optellen😉☺️

2 maanden geleden

Reactie op Ractac

21 augustus, duurt lang!
Spannend, ik ook!

2 maanden geleden

12 augustus, spannend maar kijk er erg naar uit!

2 maanden geleden

Ik heb 20 augustus mijn eerste echo! ✨

2 maanden geleden

16 augustus eerste afspraak. Weet niet of er dan al een echo wordt gemaakt, maar ga er wel om vragen. Ben dan 7 weken en mijn vorige zwangerschap werd een miskraam bij 6 weken. Enorm spannende weken nu!

2 maanden geleden

Ik heb de mijne pas volgende week en ben dan 9 weken. Ik vind dat precies zo laat 🙈 bij de andere 2 was dat al op 6 weken ofzo. Maar ik ga nu wel naar een ander ziekenhuis en het is al 8 jaar geleden

2 maanden geleden

19 augustus! 7+2 ben ik dan