168 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Minii Me

Hebben jullie ook de eerste echo los van de intake? Ik heb vandaag namelijk ...
Ik heb ook eerst met 8 weken een echo en met 9 weken de intake. Was bij mijn vorige zwangerschap ook zo.

2 maanden geleden

Reactie op kayyour

Hier ook 22 augustus ☺️
Ik ook 22 augustus. Ben dan 8 weken. Vind het ook zo spannend!

2 maanden geleden

Ik heb op 15 augustus mijn eerste (vroege) echo met 6+4....hopelijk is dat niet te vroeg om al een hartje te kunnen zien 🤞en natuurlijk nog meer hopelijk ziet alles er goed uit...

2 maanden geleden

Mijn eerste echo is 29 augustus, duurt voor mn gevoel nog zo lang. Zo spannend allemaal

2 maanden geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad omdat we niet precies wisten hoe ver ik was. Vandaag 5+6 gemeten en al een mooi stevig kloppend hartje gezien op de echo! Op 20 augustus mag ik weer komen in verband met eerdere miskramen.

2 maanden geleden

Ik heb net 2 dagen geleden de eerste echo gehad en ben 7+4 zwanger 🤰 erg mooi om mijn mini baby te zien te hebben en zijn hartje kunnen horen kloppen ☺️ nog eventjes en begint die super snel te groeien. Nu is die nog maar 8,8mm lang.

2 maanden geleden

Zojuist een eerste echo gehad😊.Op basis van de laatste dag van mijn laatste menstruatie dacht ik vandaag 6 weken te zijn. De gynaecoloog gaf aan dat het ongeveer 5,5 week is aan de hand van de echo. Alles zag er verder goed uit tot nu toe en er was ook al een hartslag te zien. 14 augustus mag ik weer, vanwege herhaalde miskramen. Wel wat buikkrampen na de echo, hebben anderen hier ook last van gehad?

2 maanden geleden

Morgen eerste echo, spannend!!! 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Baby2🥰

Morgen eerste echo, spannend!!! 🤍
Ik ook!! En net te horen gekregen dat ik bescherm ben tegen de 5e ziekte. Ivm werk op het kinderdagverblijf

2 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad! Precies 6 weken vandaag 😊 duidelijk een kloppend hartje ❤️ enorm opgelucht! Volgende week weer een echo.

2 maanden geleden

3 september eerste echo, ben dan 7w5d. Eerste echo na de miskraam van afgelopen juni. Erg spannend😀

2 maanden geleden

Eerste echo op 29 augustus. Ben dan 7 weken en 4 dagen. Super spannend vind ik het 🍀🤞🏼

2 maanden geleden

27e eerste echo. Te spannend. Heb de neiging om voor 40 euro eerder een pretecho te maken

2 maanden geleden

19 augustus heb ik mijn eerste echo. Ik ben dan 7 weken en 5 dagen.

2 maanden geleden

Ik heb hem staan op 16 augustus (7+1) maar heb ergens anders straks een afspraak gemaakt voor aankomende vrijdag voor een pretecho, want wacht al 2,5 week met erge buikpijn en soms wat bruin verlies dus kan niet nog 1,5 week wachten😅

2 maanden geleden

Dag meiden, volgens de app ben ik 6 weken zwanger. Echter had ik pas over 2 weken mijn eerste echo. Helaas kon ik niet wachten waardoor ik een pretecho heb gehad gisteren.. tijdens de echo hebben ze helaas niks gezien het was een lege vruchtzak. Nu moet ik een week wachten om te weten of er echt een embryo is of niks in zit.. Een week duurt voor mijn gevoel zo lang, heeft iemand dit ook gehad? Voor de rest heb ik geen bloedverlies gehad alleen een beetje buikpijn.

2 maanden geleden

Vandaag 👶😍

2 maanden geleden

Reactie op Vg

Dag meiden, volgens de app ben ik 6 weken zwanger. Echter had ik pas over 2 ...
Hi! Ik heb dit een paar jaar geleden ook gehad. Lege vrucktzak met 7 weken. Heb toen moeten wachten, echter gebeurde er niks. Met pillen moeten opwekken.

2 maanden geleden

Reactie op Vg

Dag meiden, volgens de app ben ik 6 weken zwanger. Echter had ik pas over 2 ...
Ik heb ook heel erg gewacht op de eerste echo. Het is wel wachten waard, als je echt zwanger bent geworden. Ik had ook totaal geen bloed verlies sinds de laatste menstruatie. Nu ben ik bijna 8 weken zwanger. Eerste weken groeit het kindje erg langzaam en is bezig met het basis van de weefsels bezig enz. maar na 3 maanden begint het al snel te groeien en verdubbeld zijn grootte dan iedere week ongeveer ☺️ zover ik het opgezocht heb.

2 maanden geleden

Reactie op Vg

Dag meiden, volgens de app ben ik 6 weken zwanger. Echter had ik pas over 2 ...
Ik herken je gevoel. Ik ging gister voor een vroege echo wegens een bbz in mei, dus nu puur kijken naar de plek. Volgens eigen berekening 5.0/5.1. Het zat op de juiste plek, maar de echoscopiste vond het niet bij de termijn passen. Terwijl we een vruchtzakje (zwarte holte) zagen met daarin ook wat witte dingetjes, dus wel degelijk inhoud. Er is gezegd dat het 2 kanten op kan, zoals uiteraard bij iedereen het geval is, maar ik blijf het wel vreemd vinden omdat wij in dat zwarte dus wél iets zagen. Ook nu 5 dagen wachten en dan terugkomen. Vroege echo's kunnen zoveel onzekerheid geven en het duurt ontzettend lang tot je weer mag. Intussen afleiding zoeken en afwachten, meer kunnen we niet doen maar het is zenuwslopend.