168 Reacties

2 maanden geleden

26 augustus met precies 7 weken... lijkt zo lang te duren

2 maanden geleden

Reactie op Minii Me

26 augustus met precies 7 weken... lijkt zo lang te duren
Zo moeilijk he, voelt als een eeuwigheid.

2 maanden geleden

Reactie op Kimchar

Jeetje zeg, wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik ga zo hard voor je dui ...
Jaa ik had wel verschijnselen oa misselijk, buikpijn, rugpijn en ook hoofdpijn. We moeten ff afwachten wat de uitslag gaat zijn vind het zo moeilijk kan niet functioneren.

2 maanden geleden

Reactie op JessicaD90

Ik had hem vandaag! Zo bijzonder, en zo fijn om te horen dat hij op de juis ...
Kon je het hartje al zien kloppen?

2 maanden geleden

Vandaag een eerste ‘pret’echo gehad met 6+1 omdat ik niet nog een week kon wachten. Ik had best veel buikpijn en al 8 dagen lang elke dag wat bruin verlies. En daar was het verlossende nieuws, een zwangerschap ‘in’ de baarmoeder en een kloppend hartje te zien en de meting gaf 6+3. We zijn zo blij! Hopen volgende week het iets beter op de foto te krijgen als we een echo hebben bij de verloskundige.

2 maanden geleden

Ik ben nu ongeveer 5+5 en heb heletijd heel licht bloedverlies gehad ( roze of bruin) net bij vk geweest en die zag niks. Niet eens een holte! Over 2 weken moet ik weerkomen

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Ik ben nu ongeveer 5+5 en heb heletijd heel licht bloedverlies gehad ( roze ...
Ohh wat zenuwslopend. En dan ook nog 2 weken wachten? Jammer dat je niet over een weekje ofzo al mag om te kijken of er wat zichtbaar is. Heel veel succes 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Izzy94

Ohh wat zenuwslopend. En dan ook nog 2 weken wachten? Jammer dat je niet ov ...
We gaan een weekje op vakantie. Vandaar dat er 2 weken tussen zit. Het is zo gek. Want het is minimaal voor een miskraam ( ben bekend met een miskraam) maar er is gewoon niks te zien op de echo...

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

We gaan een weekje op vakantie. Vandaar dat er 2 weken tussen zit. Het is z ...
Ah zo! Hopelijk wel wat afleiding op vakantie dan. Ja vreemd zeg, dan zou je toch inderdaad meer bloedverlies verwachten..

2 maanden geleden

Reactie op JustaMangusta94

Ik heb ook heel erg gewacht op de eerste echo. Het is wel wachten waard, al ...
Sorry: verdubbeld zijn grootte iedere maand; moest het zijn

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Ik ben nu ongeveer 5+5 en heb heletijd heel licht bloedverlies gehad ( roze ...
Als ze de volgende keer niets zien, misschien vragen naar een zol zwangerschap.(zwangerschap onbekende locatie) Die heb ik 5 jaar geleden ook gehad en ze konden niets vinden in de baarmoeder of in de eierstokken.. Ik moest toen om de dag komen om hcg te prikken en een echo. Maar wie weet is het nu nog net te vroeg om te zien, ik heb 2 dagen terug een echo gehad met 6+1 en daarop was het ook echt heel lastig te zien, dus misschien is 5+5 dan net te vroeg? misschien als je de volgende keer een echo hebt dat je wel goede echo hebt

2 maanden geleden

26 augustus de eerste, wat is het toch verschrikkelijk om zo lang te moeten wachten. 🥲

2 maanden geleden

Reactie op js1993

26 augustus de eerste, wat is het toch verschrikkelijk om zo lang te moeten ...
Hier ook! En idd.. duurt voor mijn gevoel ook nog erg lang 🥲

2 maanden geleden

Ik heb ook 26 augustus mijn eerste echo (+ intake), dan ben ik rond de 7 weken zwanger. Duurt inderdaad nog veel te lang 😂

2 maanden geleden

Ik ga over 2 weken nog heerlijk op vakantie ☀️ Als ik terugkom hebben we de eerste echo op 17 september, dan ben in 10+5. Nog eventjes wachten dus, maar een (te) vroege echo leek mij niet heel veel toevoegen.

2 maanden geleden

Ik heb 30 augustus de eerste echo, ben dan 8+1. Vind het mega spannend en duurt zo lang 😅

2 maanden geleden

Ik heb 29 augustus de eerste echo in het ziekenhuis. Ben dan ongeveer 7+2. We waren net een fertiliteitstraject gestart in het ziekenhuis (onderzoeken etc) en toch spontaan zwanger voordat we een traject waren gestart. 5 september de eerste echo bij de verloskundige. Helemaal niet erg 2 echo's een week na elkaar 🥰

2 maanden geleden

Paniek of niet? Op 28 juli een echo gehad, dacht dat ik al verder was maar bleek toen pas 5/6 te zijn. Vandaag zou ik de 2e echo krijgen (eerder een miskraam gehad). Vanochtend ineens bloedverlies. Vanmiddag echo gehad, was goed, hartje gezien en wel echt gegroeid (zie foto). Blijf nu heel licht bloedverlies houden en lichte krampen. VK zei dat her misschien ook kan komen door het spuiten van fraxiparine wat ik nu moet doen. Nog meer mensen die in hetzelfde schuitje zitten? Wordt hier zo onzeker van.

2 maanden geleden

* Moest 18 juli zijn

2 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Paniek of niet? Op 28 juli een echo gehad, dacht dat ik al verder was maar ...
Hey! Bij onze tweede had ik rond de 10 weken bloedverlies, echt alsof ik een bloedneus had in m’n kruis zeg maar. Dit was wel na de seks maar het kan ook door ontlasting ofzo komen. De medicatie die je gebruikt heeft ook het effect dat je bloed dunner wordt dus mocht je gaan bloeden dan oogt dat ook al vrij snel heftiger denk ik.