7 Reacties

8 maanden geleden

Ik had bij ons eerste kindje toen een fotoboekje gemaakt van de newbornshoot. Vond hij heel leuk! Vorig jaar had ik dit gemaakt en ingelijst :) Dit jaar... nog geen idee!

8 maanden geleden

Ik ga eenzelfde zwembroek voor hem en onze zoon kopen omdat hij zoveel zin heeft in babyzwemmen met hem. 🥰

8 maanden geleden

Misschien nadenken voor een bepaalde traditie die je elk jaar weer herhaald, ik heb dat dus met een armbandje gedaan. En had ook een sleutelhanger waar een foto in gegraveerd was

8 maanden geleden

Mijn man (grote koffieleut) kreeg voor zijn eerste Vaderdag een koffiemok met foto van de kleine. Wordt nog altijd bijna dagelijks gebruikt. Vorig jaar kreeg hij een gegraveerde sleutelhanger met foto van hem en onze oudste zoon. Dit jaar krijgt hij een mok met een foto van onze twee zoontjes samen. En volgend jaar dan een nieuwe sleutelhanger haha. Maar iets dat past bij een interesse van de vader met foto (of bv naam, geboortedatum) van jullie kindje is denk ik altijd goed!

8 maanden geleden

Ik heb van de week een armband besteld met een ringetje/bedeltje met de naam van onze dochter

8 maanden geleden

Ik ga met ons oudste zoontje een kaart knutselen en geef hem een gepersonaliseerd prentenboek

8 maanden geleden

Ik had voor vaders een racestoel gekocht, dit was overigens ook zijn verjaardagscadeau dus een 2 in 1.