6 Reacties

22 dagen geleden

Herkenbaar ook 2e zwangerschap eet echt een stuk minder en 0 honger ‘s avonds zit ik al vol als ik m’n bord zie 😅

22 dagen geleden

Ja had ik ook, begint langzaam wel iets beter te worden bij mij nu (16+6)

22 dagen geleden

Heel herkenbaar (14+5) totaal geen eetlust en nergens trek in. Ik zou je aanraden wel kleine beetje door te blijven eten. Meestal krijg ik zelf ineens op de dag hele erge honger waardoor ik wel wat meer eet. Succes!

22 dagen geleden

Herkenbaar, mijn eetlust is ook ver te zoeken. Want ik bij mijn eerste 2 heb geleerd is dat dit niet erg is, de baby neemt de voedingsstoffen toch wel van ons over 😊

21 dagen geleden

Ik heb in mijn hoofd vaak wel trek, maar mijn maag zit dan vol. Is alsof die in de verdrukking komt. Herken dit niet van de vorige zwangerschap. Eet alsnog wel 80-90% van normaal.

21 dagen geleden

Herkenbaar.. nu ruim 17 weken zwanger en helaas nog steeds geen normaal voedingspatroon. Vanaf het begin van de zwangerschap heb ik dit al. Wat mij helpt is ieder half uur en als ik meer eet (bijv niet alleen een halve appel maar een hele boterham) ieder uur en bij honger gevoel tot de tijd te nemen voor eten. Soms gaat het er dan ineens toch in en heb je aan het einde van de dag meer kcal binnen 🤗