11 Reacties

16 dagen geleden

Ik heb er ook last van. Ik drink dan super veel water. maar ik houd het niet vol zonder paracetamol. Ik kijk ook uit naar meerdere tips. Soms helpt iets eten ook

16 dagen geleden

Hier ook.. Word er ook beetje gek van 🥲 lees graag mee

16 dagen geleden

Reactie op Geurwolkje

Hier ook.. Word er ook beetje gek van 🥲 lees graag mee
Ik ook! Dacht dat het misschien aan mijn bril ligt, dat mijn sterkte is veranderd, maar ik heb ook hoofdpijn als ik geen bril draag.

16 dagen geleden

Reactie op stancey

Ik heb er ook last van. Ik drink dan super veel water. maar ik houd het ni ...
Ik drink ook genoeg water maar dat is denk ik de oorzaak niet… uiteindelijk zal ik ook paracetamol moeten nemen maar ik ben bang dat ik er dan afhankelijk van word

16 dagen geleden

Reactie op VriendelijkeEcho747061

Ik ook! Dacht dat het misschien aan mijn bril ligt, dat mijn sterkte is ver ...
Ik heb echt 2 weken voor mijn zwangerschap ook nog een nieuwe meting gehad bij de oogarts. Dus ik had daar überhaupt niet eens over nagedacht! Echt balen he..

16 dagen geleden

Je mag gewoon paracetamol gebruiken hoor. Ik deed het eerst ook niet, maar vk vertelde dat het gewoon kan zoals op de bijsluiter staat. Direct met 2 beginnen, en als de hoofdpijn aanhoudt later eventueel nog 1. Als je begint met 1 duurt het langer voordat je er vanaf bent

16 dagen geleden

Tip van mijn vk is ORS of sportdrank drinken. Sinds ik idd een half flesje sportdrank per dag drink heb ik veel minder hoofdpijn

16 dagen geleden

Dit lijkt op (helaas) gewoon een vervelend zwangerschaps kwaaltje. Ik heb dit ook gehad een tijdje, als het goed is gaat het vanzelf weer voorbij, ligt aan de enorme hoeveelheid hormonen waar je lichaam nog aan went in het eerste trimester.

16 dagen geleden

Ook een tijdje gehad. Is na een week weg gegaan mede dankzij paracetamol en koelen met een koude natte doek op m'n hoofd. En vroeg slapen! Door de vermoeidheid kan je ook sneller en meer hoofdpijn krijgen

12 dagen geleden

Ik heb de laatste dagen ook lichte hoofdpijn terwijl ik dit normaal nooit heb! Ga de ORS/sportdrank tip eens proberen, hoewel daar wel veel suiker in zit, maar wie weet helpt het.

11 dagen geleden

Ik heb sinds zondag continue hoofdpijn, ben nu 14,5 week zwanger. Ik slik ook paracetamol en als ik het blijf slikken, gaat het redelijk 🙏. Heel vervelend, ik word er in de nacht ook wakker van. Ik ga de ors ook proberen☺️