71 Reacties

één maand geleden

Ik heb net de rekening van CZ, 23 euro voor 30 pillen emesafene. Eigen risico.

één maand geleden

Reactie op happyhelen

Fijn om te horen. Heb sinds gisteren ook suprimal voor de misselijkheid maa ...
Oh ik weet niet om de hoeveel uur je er 1 mag, ik heb een slechte nierfunctie door nierziekte dus ik mag er maar 1 per dag, als ik deze dus in de nacht nam kwam ik goed de dag door. Ik heb het 20 dagen geslikt en dacht van de week ik stop er mee en sinds dien minder misselijk als met de suprimal😅 dus ik denk dat bij mij de ergste tijd hopelijk voorbij is

20 dagen geleden

Ik heb net bij de apotheek voor het eerst moeten betalen voor de Emesafene. 3e doosje al en eerder werd het vergoed. Nu 25 euro voor 30 pillen. Het is niet anders maar wel gek 🙈

10 dagen geleden

Ik heb al 2 kuren gehad, en niks betaald werd vergoed door verzekering.. slik het nu alleen nog maar ik de avond voor het slapen.. ben nu 12+3

3 dagen geleden

Ik kom maar niet van de emasefene af. Al veel pogingen gedaan om te minderen/stoppen , maar dan ga ik me weer beroerd voelen. Met 1x per dag gaat het wel goed, herkenbaar? Ben nu 14+2.

3 dagen geleden

Reactie op Geurwolkje

Ik kom maar niet van de emasefene af. Al veel pogingen gedaan om te mindere ...
Hier hetzelfde. Nu 16+2 maar heb er nog steeds 1 per dag nodig. Ooit zelfs 2. Het is wat het is.. mijn verloskundige zei, je zou een keer in het weekend als je niet veel hoeft, een dag niet in kunnen nemen. Ik ga vandaag weer een poging doen.

3 dagen geleden

Reactie op Geurwolkje

Ik kom maar niet van de emasefene af. Al veel pogingen gedaan om te mindere ...
Bij de vorige zwangerschap heb ik het tot de bevalling 3x per dag moeten gebruiken. Toevallig heb ik nu al 1,5 week niet meer nodig.

3 dagen geleden

Ik gebruik het nog 2x per dag maar moet stoppen omdat uit de bloedtesten bleek dat mn B6 gehalte extreem hoog was. Veel gezeur gehad weer want van de huisarts moest ik maar gember thee gaan drinken. Ruim 13 weken zwanger ik heb echt alle huis tuin en keuken middelen wel getest inmiddels. Nu krijg ik maandag ondansetron, ben benieuwd.

3 dagen geleden

Reactie op jdbx

Ik heb net bij de apotheek voor het eerst moeten betalen voor de Emesafene. ...
Laatst schreef ik dit. Nu heb ik een rekening gekregen van de zorgverzekering en moet ik alsnog alles zelf betalen 😕 Gelukkig ben ik redelijk afgebouwd en gebruik ik af en toe nog een pilletje indien nodig

3 dagen geleden

Reactie op Geurwolkje

Ik kom maar niet van de emasefene af. Al veel pogingen gedaan om te mindere ...
Ik ben nu 13+3 weken en nu 4 dagen zonder, soms wel momenten van misselijk zijn. Maar het is al een stuk minder, ik vond het ook lastig om te minderen en nu te stoppen