14 Reacties

één maand geleden

Hier hetzelfde probleem. Ik heb bh's besteld waarmee je ook kan slapen, dan blijven ze ondersteund...

één maand geleden

Reactie op Chelle2025

Hier hetzelfde probleem. Ik heb bh's besteld waarmee je ook kan slapen, dan ...
Ik slaap al met een wat strakkere sportbh, maar het lijkt wel of ik zo bewegelijk slaap dat ze hun vorm kwijt raken ofzo 😅🙈 Als ik dan opsta en de zwaartekracht werkt weer mee dan doen ze echt zoveel pijn.

één maand geleden

Reactie op Netje87

Ik slaap al met een wat strakkere sportbh, maar het lijkt wel of ik zo bewe ...
Pohh jaa, dat is lastig... Ik vind het ook echt ontzettend pijnlijk, dat ik ze vasthoud als ik opsta en langzaam laat "uitrekken" 🤣 Ik heb zelf al cup F, dus deze zwangerschap zal echt afzien worden

één maand geleden

Reactie op Chelle2025

Pohh jaa, dat is lastig... Ik vind het ook echt ontzettend pijnlijk, dat ik ...
Haha zo doe ik het inmiddels ook 😂. Ik heb zelf een grote D, al zal dat nu zomaar eens een E kunnen zijn 🙈 Welke bh's heb jij besteld? Is het ook wat je verwachtte?

één maand geleden

Ik draag momenteel sportbeha’s omdat t pijn doet

één maand geleden

Echt alles wat je zegt is super herkenbaar! Ik lees even mee voor de tips 🫣

één maand geleden

Reactie op Netje87

Haha zo doe ik het inmiddels ook 😂. Ik heb zelf een grote D, al zal dat nu ...
https://www.amazon.nl/dp/B08LYY9XBC?ref=cm_sw_r_cso_wa_apan_dp_RXM50K86P0M9QRSQZJBF&ref_=cm_sw_r_cso_wa_apan_dp_RXM50K86P0M9QRSQZJBF&social_share=cm_sw_r_cso_wa_apan_dp_RXM50K86P0M9QRSQZJBF&starsLeft=1&skipTwisterOG=1 Deze heb ik besteld, krijg ze vandaag binnen... Ben erg benieuwd

één maand geleden

Reactie op Chelle2025

https://www.amazon.nl/dp/B08LYY9XBC?ref=cm_sw_r_cso_wa_apan_dp_RXM50K86P0M9 ...
Oh laat even weten hoe ze zitten! 🤗

één maand geleden

Reactie op Netje87

Oh laat even weten hoe ze zitten! 🤗
Heb ze net binnen! Geeft niet mega mega veel support, maar vind ze heel lekker zitten

één maand geleden

Reactie op Chelle2025

Heb ze net binnen! Geeft niet mega mega veel support, maar vind ze heel lek ...
Nou dat is al erg fijn! Haha Ik ga vrijdag shoppen met mijn moeder dus dan kijk ik ook bij Hunkemöller wel even.. bestel die van jou denk ook..

één maand geleden

Laat je adviseren in een lingeriewinkel van een wat kleinere onderneming. Niet Hunkemöller. Mijn ervaring is dat de mensen bij de wat kleinere ondernemingen echt expertise hebben en jou het beste advies kunnen geven. En koop niet teveel, want je borsten kunnen nog verder groeien. Ik vond het wel een verademing toen ik nieuwe bh’s had. Voelde me echt opgelucht.

één maand geleden

Reactie op FantasierijkeOrchidee893460

Laat je adviseren in een lingeriewinkel van een wat kleinere onderneming. N ...
Misschien heb je idd een punt haha. Ga zelf al jaren bij dezelfde Hunkemöller winkel en altijd echt goed geholpen, maar voor nu misschien beter om een kleinere winkel op te zoeken. 😅

één maand geleden

Hier hetzelfde probleem. Ik ben naar de huisarts geweest vanwege jeuk en uitslag en heb een zalf gekregen die de huid minder droog maakt, wat scheelt in de jeuk. Verder houd ik bij het opstaan ook mijn borsten vast 😂 En ik heb alvast een voedingsbeha gekocht van het merk Anita. Die heeft 4 standen haakjes op de rug dus kan voorlopig wel mee. Hij zit erg lekker. Er zitten geen beugels in en de band drukt niet op mijn maag.

één maand geleden

Deze heb ik: https://www.anita.com/nl/essential-lace-voedingsbeha-met-cups.html