7 Reacties

één maand geleden

Hoi Ik heb zelf erg weinig geld en ben nu rond de 7 weken zwanger. Ik zelf ben vrijwillerger bij de voedselbank en hoorde jullie organisatie vaak voorbij komen. De afgelopen keer had ik bij de verloskundige gevraagt of ik over een paar maanden ook een doos kon krijgen voor mijzelf, zij vertelde me helaas dat ze vaker deze vraag kreeg maar omdat mijn gemeente geen geld wil betalen voor aanstaande ouders , ik helaas geen doos kan aanvragen. Ik vroeg me af of je echt alleen via de gemeente een doos kan aanvragen als organisatie of ook op een andere manier. Mijn excuus voor de lange vraag maar vraag me af of ik ook in aanmerking kan komen voor een babypakket, want ben best bang dat ik financiële niet alles kan kopen voor mijn kleintje Al vast bedankt voor jullie mooie werk🩵🩷

één maand geleden

Reactie op Jermaine 1993

Hoi Ik heb zelf erg weinig geld en ben nu rond de 7 weken zwanger. Ik zelf ...
Hoi! Wat goed dat je om hulp vraagt! Ik koppel je vraag even terug naar de stichting en laat het weten zodra ik een reactie binnen heb :). Je mag mij ook een mailtje sturen via Micky@24baby.nl, dan kan ik je direct contacten zodra ik een reactie heb. Liefs, Micky

één maand geleden

Reactie op Micky | 24baby

Hoi! Wat goed dat je om hulp vraagt! Ik koppel je vraag even terug naar de ...
Super bedankt al vast . Vond het best moeilijk om hulp te vragen gezien ik normaal andere help . Maar ben erg blij met je topic🩷

één maand geleden

Reactie op Jermaine 1993

Hoi Ik heb zelf erg weinig geld en ben nu rond de 7 weken zwanger. Ik zelf ...
Wat goed dat je dit vraagt! Ik hoop dat je hulp krijgt :). Ik weet dat er ook vaak kerk of buren initiatieven zijn, bijvoorbeeld op facebook of nextdoor. Soms ook manieren om anoniem te reageren (nouja via prive pericht ipv in de grote groep dan) of een formulier in te vullen om in aanmerking te komen. I kzie zelf op nextdoor regelmatig dingen langskomen als: mn fiets is gestolen en ik heb niet veel , of ik ben zwanger of we hebben een kinderwagen nodig etc. En altijd meerdere mensen die hun oude goede spullen met liefde doorgeven voor nop! Zoe doen we het samen. Toch? Dus misschien als je het daar ook durft te vragen dat je verbaasd zult zijn over hoe lief en veel mensen net je willen delen :-). Soms zie ik ook berichten als; onze schoonmaker.. of mijn nicht .. met dezelfde gulheid gevolgd, mocht je het niet uit eigen naam willen doen wat ik ook snap, echt respect hoor en blijf vooral vragen! ;).

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Wat goed dat je dit vraagt! Ik hoop dat je hulp krijgt :). Ik weet dat er o ...
Super lief , ik wil dit ook zeker gaan doen ik wacht even tot de 12 weken echo omdat ik dan weet of alles goed zit😉 Maar zie inderdaad op marktplaats veel gratis spulletjes voorbij komen , maar durf het nu nog niet echt😅 Bij de voedselbank waar ik werk en klant ben regel ik toevallig de luiers en kleren , het is wel gek dat ik straks voor mijzelf spulletjes ga regelen, maar neem zeker alle hulp aan. Meubeltjes hoop ik te kunnen vinden op sites waar gratis spullen worden aangeboden, of in tweedehands winkels. Heel erg bedankt voor u reactie ik ga er zeker wat mee doen 🩷🩵

één maand geleden

Reactie op Jermaine 1993

Super lief , ik wil dit ook zeker gaan doen ik wacht even tot de 12 weken e ...
Haha geen u nodig hoor! We zijn allebei gewoon maar zwangere vrouwen😉 (en sshhhh maar ik ben ook' nog maar' van '92 😋)

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Haha geen u nodig hoor! We zijn allebei gewoon maar zwangere vrouwen😉 (en ...
Ja automatisme u zeggen, 😅🤣 goed opgevoed denk ik Gefeliciteerd met je zwangerschap🌸