is er iemand die ervaring heeft met een leeg vruchtzakje of niks te zien nog op echo, ik heb 8 aug getest met cb toen was ik pos. 2 dagen daarna was ik neg. toen 2 dagen erna weer pos met een test, streepje was licht maar wel te zien. vandaag bij echo geweest en was niks te zien, maar ik heb tot nu toe nog geen bloeding/weefsel gehad maar alle symptomen zijn nog steeds aanwezig. wel wat lichte buikkrampen maar komt en gaat weer weg ik zou naar eigen berekening nu 3/4 weken zijn of 5+6 dagen. ik was met prikpil altijd onregelmatige menstruatie. als ik nu de app van de menstruatie zou volgen dan moet ik 7 sept weer het krijgen, maar doordat mijne onregelmatig is weet ik niks. het advies van arts/vk is dat ik nu tot maandag moet wachten met testen en dan weer doen en dan uitslag doorgeven aan VK....zo in de stress en onwetend......wel of niet zwanger. en mocht het wel zo zijn dat ik niet zwanger ben meer,en het vruchtje nog wel in me zit maar niet leeft meer hou ik tot die tijd nog dan de symptomen die ik nu heb tot alles eruit is? of niet?? help!!!! zo een stress