16 Reacties

één maand geleden

Hoi! Ik heb geen ervaring met progesteron slikken , wel heb ik halverwege de zwangerschap ook een meting gehad van de baarmoedermond. Dit kon bij mij gewoon met een inwendige echo en dan meten ze het net zo op zoals ze de kleine zouden opmeten. Ik weet natuurlijk niet hoe dit is in het begin van de zwangerschap maar denk eigenlijk wel hetzelfde.

één maand geleden

Hoi Miessss. Ik zit in hetzelfde schuitje. Vroeggeboorte van mijn zoontje en nu 7 weken zwanger. Ik ga ook starten met progesteron en krijgt metingen van de baarmoedermond. Is er bij jou toen een reden gevonden? Ik merk dat ik het erg spannend vindt..😫

één maand geleden

Tijdens het fertiliteitstraject IVF en ICSI moet je tot de test ook Progrestoron gebruiken. Dit zijn balletjes die je drie keer per dag vaginaal inbrengt. Net als een zetpil. Ik denk dat je dezelfde krijgt. Tip draag inlegkruisjes want je gaat dan witte smurrie lekker als het bolletje smelt.

één maand geleden

Reactie op marieke093

Hoi Miessss. Ik zit in hetzelfde schuitje. Vroeggeboorte van mijn zoontje e ...
Nee bij mij is er nooit een reden gevonden voor de vroeggeboorte van mijn dochter… dat heb ik altijd ook best een vervelende gedachte gevonden… ik ben morgen 11 weken en heb volgende week de 13 weken echo. Ik krijg de inwendige onderzoeken bij zowel 13 weken en 20 weken. Ik vind het ook allemaal best spannend😓 probeer er het positieve van in te zien dat het natuurlijk manieren zijn om weer zo’n ervaring te voorkomen!

één maand geleden

Reactie op Huijsmuisje91

Tijdens het fertiliteitstraject IVF en ICSI moet je tot de test ook Progres ...
Dat is een fijne en goede tip! Dankjewel!!

één maand geleden

Hoeveel weken was je te vroeg? Ik krijg hier ook de keuze en probeer me zoveel mogelijk in te lezen maar ik vind het nogal lastig om informatie te vinden. Pffffft.

één maand geleden