15 Reacties

4 maanden geleden

Hoi Chann, Mijn laatste menstruatie begon op 2 juni, ovulatie dag kan ik helaas moeilijk inschatten omdat ik onregelmatige cyclus had. Maar rond 20/23 wel wat hogere ovulatietesten gehad. Bij mij gaf de clear blue vandaag wel hetzelfde aan. Ik ga morgen denk ik naar een verloskundige centrum bellen en daar advies vragen.

4 maanden geleden

Geteld vanaf ovulatie op 24-6 zou je nu 4 weken en 2 dagen zijn. Als je telt vanaf jouw 1e dag laatste menstruatie is dit niet accuraat omdat je geen cyclus van 28 dagen hebt

4 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Geteld vanaf ovulatie op 24-6 zou je nu 4 weken en 2 dagen zijn. Als je tel ...
Ik had de verloskundige gebeld ook met het oog op een echo en die gaf aan dat ze ondanks lange cyclus wel rekenen vanaf laatste dag menstruatie voor de vitaliteit echo dus die wil ze op 23-7 doen en dan kan het inderdaad iets afwijken gaf ze aan. Hopelijk als ik wel minder ver ben is er wel een kloppend hartje te zien 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Chann23

Ik had de verloskundige gebeld ook met het oog op een echo en die gaf aan d ...
Ja klopt dat doen ze bij de verloskundige automatisch! Maar houd dus rekening met een kortere termijn, dat je daar niet direct van schrikt

4 maanden geleden

Ik heb inmiddels ook de verloskundige gebeld, bij mij hebben ze wel een week korter gerekend alvast door een onregelmatige cyclus, dus ik heb 2-8 pas de afspraak voor echo. Even afwachten helaas, ben benieuwd hoe ver je straks uiteindelijk blijkt te zijn! 😊 Extra spannend!

4 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Ja klopt dat doen ze bij de verloskundige automatisch! Maar houd dus rekeni ...
Nee ik hou er rekening mee dat ik minder ver ben dan gedacht maar ik hoop stiekem wel iets te kunnen zien van een kloppend hartje

4 maanden geleden

Reactie op Chann23

Nee ik hou er rekening mee dat ik minder ver ben dan gedacht maar ik hoop s ...
Als ik zo tel kom je de 23e uit op zo’n 6w1d, dan heb je zeker kans op een kloppend hartje hoor! Ik heb ook op die termijn een echo gehad bij mijn vorige zwangerschap

4 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Als ik zo tel kom je de 23e uit op zo’n 6w1d, dan heb je zeker kans op een ...
Dank je wel! Ik hoop het heel erg! Ik ga duimen

4 maanden geleden

Reactie op Chann23

Dank je wel! Ik hoop het heel erg! Ik ga duimen
Ik hoop met je mee 🍀❤️

3 maanden geleden

Lage rug pijn last van m’n borsten en misselijk.. ik had dinsdag ongesteld moeten worden maar tot op de dag van vandaag nog niet.. net een test gedaan en deze is negatief! Hoe dan?

3 maanden geleden

Was even benieuwd hoe je echo was gegaan? 😊

3 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Was even benieuwd hoe je echo was gegaan? 😊
Lief dat je een berichtje stuurt! De echo is goed gegaan. Ze schatte me minder ver 6 weken ongeveer maar dat klopt wel met eisprong maar gelukkig wel een kloppend hartje gezien

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Lief dat je een berichtje stuurt! De echo is goed gegaan. Ze schatte me min ...
Ah! Dus precies wat ik al dacht. Super fijn om dat te horen 🥰

3 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Ah! Dus precies wat ik al dacht. Super fijn om dat te horen 🥰
Ze gaf ook aan dat het rond de 6 weken nog wel beetje tricky is of je een kloppend hartje ziet of dat het nog net te vroeg was. Ik heb erg last van mn darmen en die leken roet in het eten te gooien het beeld was daardoor vager en ze zag niets kloppen dus ze dacht dat ik nog te vroeg was want vruchtzakje en dooier dag ze wel.toen werden mn darmen rustiger werd het beeld ook scherper en toen zei ze ik ben overtuigd dat ik hier het hartje zie kloppen dus dat was wel een opluchting. Nu hopen dat hij bij de termijn echo ook nog steeds klopt. Blijft spannend

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Ze gaf ook aan dat het rond de 6 weken nog wel beetje tricky is of je een k ...
Jaa klopt! Rond die termijn is het 50/50 of het hartje al te zien is. Bij mij idd ook rond de 6 weken 😊