232 Reacties

3 maanden geleden

Vanessa 1/03/2025 partner en al 2 prachtkindjes

3 maanden geleden

Sofie, 32 jaar, 2 zonen van 13 en 9 en 6 weken zwanger van een 3e :)

3 maanden geleden

Ramona - Bevallen op - 26-05-2024 van een prachtige Prinsesje 🧿- En nog een prachtige Prinsesje van 3 jaar Getrouwd❤️

3 maanden geleden

Barbara bevallen op 12 .06.24 van een prachtig zoontje! Eerste kindje

3 maanden geleden

A 5 maart 2025 Ja de rest blijft onbekend 2 en dit wordt de 3e

3 maanden geleden

Myrthe , zoon van 3,5 en nu 6,5 week zwanger

3 maanden geleden

Irene 12 maart. Tweede kindje samen met mijn partner

3 maanden geleden

Sanne 17 maart 1e kindje samen met mijn man na 2 jaar geprobeerd te hebben en een fertiliteits traject op natuurlijke wijze zwanger geraakt toen ee geen hoop meer was

3 maanden geleden

Jiny 16 maart uitgerekend 💙💜 Nieuwe partner na scheiding (nu 3 jr samen) ❤ 2 boys van 11 en 9 en een bonusdochter van 7 💙💙💜 -5 miskramen 🖤

3 maanden geleden

Raquel 5-03-2025 Ja, sinds 5 juni 2024 Dit is mijn eerste

3 maanden geleden

Hallo allemaal, gister een positieve test in handen gehad. Positief verrast, want dit was onze eerste poging. Duimen dat het echt zo mag zijn! Mijn naam is Sara en ben 24 jaar. Mijn uitgerekende datum zou volgens mij 7 april moeten zijn, maar ik vind het tellen altijd verwarrend. Samen met mijn vriend Randy hebben we een vrolijke peuter Nova.

3 maanden geleden

Hallo, mijn naam is Eline, ben 30 jaar en ik en mijn partner waren erg verrast aangezien wij er nog niet mee bezig waren. Buitenom dat komt het in een warmbad terecht en zijn we al 5 jaar dolgelukkig. De uitgerekende datum is rond 18 maart.

3 maanden geleden

Hi melanie, 30 jaar! Mijn partner is 33! Samen hebben wij al 2 prachtige dochters! En vanmorgen onze positieve test in handen voor een 3e kindje! Als het goed is 2 april uitgerekend!

3 maanden geleden

Hallo allemaal, vandaag een positieve test in handen! Wij verwachten ons eerste kindje. In april helaas een MA gehad waar we bij de termijnecho achterkwamen. Uiteindelijk gecurreteerd waardoor mijn hormoonhuishouding helemaal van slag was, wat volgde waren cyclussen van 21 dagen waarbij ik geen eisprong kon vinden. Ik zou eigenlijk morgen ongesteld moeten worden, maar ik niet het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Vandaar vanochtend een test gedaan en die was tot mijn grote verbazing positief! In de winkel net een digitale van clearblue gehaald en die bevestigde het. We zijn weer zwanger!!

3 maanden geleden

Hi iedereen! Vorige week zondag een positieve test ik ben nu 5+2 weken zwanger van ons regenboogje 💜 ons eerste kindje zijn we april 2023 helaas met 38 weken verloren. Hopelijk kunnen we elkaar veel spreken en er voor elkaar zijn hier!

3 maanden geleden

Vanmorgen getest nav veel kwaaltjes. En positief 3 dagen voor NOD! Spannend en zo welkom na 2 miskramen in 7 maanden🍀❤️🤞🏻. Als alles goed mag gaan verwachten we ons eerste kindje begin april 2025🍀.

3 maanden geleden

Hoi iedereen, Ik ben Marly ben 43 mijn partner is 38. Vorige week een test gedaan die was positief uitgekomen en we zijn in de wolken van blijdschap en wordt tevens onze derde en regenboog kindje. We hebben al twee dochters waarvande eerste een kleuter van 5 jaar, tweede een sterrenkindje is en die is overleden met 32 weken zwangerschap in 2020. Ben nu 6wk en 6dgn zwanger en we zijn 11 maart uitgerekend.

3 maanden geleden

Samantha Ongeveer 22 maart uitgerekend. En er is al een kleine uit juli 2023, hier voor helaas een miskraam gehad

3 maanden geleden

Maria, 24 jaar en 4 weken zwanger van mijn eerste kindje! Ik ben 5 april uitgerekend.

3 maanden geleden

Manon, 29 jaar en bijna 4 weken zwanger van mijn 1e kindje :) ik ben 4 april uitgerekend.