232 Reacties

2 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Saskia, 36 jaar en in verwachting van ons 2e kindje. Ons zoontje is gisteren 2,5 geworden, dus ruim 3 jaar verschil straks. Uitgerekende datum staat nu op 22 april, ben nu 5 weken. 4 september eerste echo en vind het net zo spannend als de eerste keer. Wel een stuk vermoeiender met een peuter, nu al🤭

2 maanden geleden

Lisa, 23 jaar eerste kindje 😍

2 maanden geleden

Joanneke 25 jaar getrouwd zwanger van de eerste morgen 8 weken nu verwachtte datum is 4 april, dinsdag eerste echo vind het heel spannend zo bang dat het foute boel is=( wel super erg veel last van kwaaltjes dus ben dan volgens mij hardstikke zwanger denk ik

2 maanden geleden

Hoi, ik ben Mišela, ben nu 4 weken zwanger, eerste kindje 😍 Heel spannend!!

2 maanden geleden

Ik ben 25 jaar en 8 jaar samen met mijn man. Wij hebben 1 zoontje van 15 maanden en ben nu 5 weken zwanger van onze tweede. 23 april uitgerekend. Mijn zoontje is van 25 april dus het zou wat zijn als ze dezelfde geboortedag krijgen. Ohja en we hebben 4 katten

2 maanden geleden

C 12 april 2025 Ja partner Dit word kindje 4.

2 maanden geleden

Evelien, 32 jaar 12 april uitgerekend (3 september eerste echo) Ja, partner 9 jaar mee samen Dit wordt ons 3e kindje

2 maanden geleden

Reactie op EJ92

Evelien, 32 jaar 12 april uitgerekend (3 september eerste echo) Ja, partne ...
Oh wat leuk, hier ook 9 jaar samen en ook dit wordt ons derde kind.

2 maanden geleden

Hoi hoi, Ik ben linda, 30 jaar oud. Ik ben 25 april uitgerekend van ons derde kindje. Inmiddels al ruim 9 jaar samen met de vader.

2 maanden geleden

Hoi, Ik ben Selena, 35 jaar Uitgerekend op 26 april (schatting) Ik ben al bijna 10 jaar samen met mijn vriend. We hebben een dochter van 3

2 maanden geleden

Elizabeth 36 jaar Dochter van bijna 2 21 april uitgerekend 8 jaar samen met de vader.

2 maanden geleden

Reactie op Eliza87

Elizabeth 36 jaar Dochter van bijna 2 21 april uitgerekend 8 jaar samen me ...
Gefeliciteerd! Ik ben ook de 21ste uitgerekend van mijn eerste!

2 maanden geleden

HEYY Ik ben Lena ben 25 jaar ben inmiddels single moeder van drie prachtige kinderen twee meisjes en een jongetje ik ben op me 16 de moeder geworden was moeilijk maar ben er doorheen gekomen met moeilijke momenten maar ook in mooie momenten ik ben 3 weken geleden gescheiden van me ex de vader van alle kinderen nou dat ben ik doeiii♥️♥️

2 maanden geleden

Hii, Latischa 25 jr. Ben zwanger van mijn vriend R,s 31jr. Wordt ons eerste kindje. Op dit moment 5weken en 1 dag. Uitgekende datum 26 april.

2 maanden geleden

Hoi Ik ben Heidi, ik ben 38 , mijn verlopig uitgerekend datum is 3 april. Mijn patner is 50 jaar en het word 3de kindje. Ik heb al Zoon van 15 en dochter van 12 . Nu ben ik 8 weken zwanger. Wij zijn al 20 jaar getrouwd en 22 jaar samen. De zwangerschap was niet gepland . Toen te horen van de verloskundige dat ik 100% zwanger en 8weken ben ben ik en mijn panter geschrokken.

één maand geleden

Reactie op Mylène94

Hey Rosa! Wat ontzettend toevallig. Ik ben ook 24 én 27 april uitgerekend ❤ ...
Hi, ik ben ook 27-04 uitgerekend! Spannend hé

één maand geleden

Straks om 10 over 9 onze eerste echo vind het zo intens spannend, super slechte nacht gehad! Veel wakker super misselijk, en veel nare nachtmerries, ik ben zo bang! Dat het foute boel is

één maand geleden

Hoi! Mijn naam is Floor, ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben, ik heb een vriend en al 7 jaar verkering met hem dit najaar. Dit wordt als alles goed mag gaan ons 2de kindje. Onze 2de zwangerschap is een onbedoeld cadeautje. Want ik was wel ovulatietesten aan het doen. Maar eigenlijk alleen omdat ik ze 'over' had en ik graag mijn cyclus eens wou bij houden want altijd onregelmatig geweest. En hier hebben we geen piek in gehad en 2 keer een condoom vergeten in the heat of the moment. Erg schrikken wel! Maar toch wel welkom en een eer dat ik weer zwanger mag zijn. 😊

één maand geleden

Hi! Ik ben Christina, 38 jaar en samen met mijn man in verwachting van ons derde kindje. Wij hebben al een dochter van 16, en een zoon van 12. Leeftijdsverschil wordt dus best groot met dit kindje. Volgens mijn eigen berekening ben ik 22-04-2025 uitgerekend. 😊

één maand geleden

Reactie op ChristinaVn

Hi! Ik ben Christina, 38 jaar en samen met mijn man in verwachting van on ...
Hey! Hoe vind je het dat je weer opnieuw mag beginnen? Ik heb een bonus dochter van 12, een eigen van 7 en nu in verwachting. Het was ongepland maar heel erg welkom! Ik moest wel even wennen aan het idee dat er veel gaat veranderen.