232 Reacties

één maand geleden

Reactie op Steef1217

Hey! Hoe vind je het dat je weer opnieuw mag beginnen? Ik heb een bonus doc ...
Toen de jongste 4 was wou ik eigenlijk al heel graag een 3e. Helaas was de situatie gewoon niet zo dat er ruimte was voor nog een kind. Had het idee eigenlijk ook helemaal opgegeven, toen mijn man ineens zei dat hij nog een kind leuk zou vinden. Gelijk ook eerste maand zwanger geraakt, dus ik ben ook nog even wennen aan het idee 😅 Voordeel deze keer is de zelfstandigheid van de andere 2, en het besef vanuit hun dat er veel gaat veranderen...

één maand geleden

Reactie op Joannekexxx

Straks om 10 over 9 onze eerste echo vind het zo intens spannend, super sle ...
Hopelijk was alles in orde!

één maand geleden

Hoi, ik ben Emma en vandaag heb ik de eerste echo gehad! Ik heb een man en we zijn zwanger van ons eerste kindje. Nu ergens tussen de 6 en 7 weken zwanger. Rond Pasen zal de uitgerekende datum liggen!

één maand geleden

Reactie op WAZI

Hopelijk was alles in orde!
Jaaa! Mochten een kloppend ❤️ zien ligging alles was goed! Werd geschat door hun eerst op 7 weekjes en 4 dagen maar tijdens de echo bleek mijn app toch accurater te zijn en wordt ik nu geschat op 8 weken en 4 dagen! Ben zo intens blij🥰

één maand geleden

Karin - 46 jaar - zwanger na hersteloperatie van de eileiders. Nu 7w1d zwanger van de derde (J19 en M15 van eerdere relatie) Uitgerekende datum 15-04-2025 Morgen weet ik na de vitaliteitsecho de exacte datum en of alles goed zit 🤗 Zie ook mijn nieuwe loopgroep in de “ommetje”app: code HL6PG en sluit je aan bij “zwanger en fit”. https://apps.apple.com/nl/app/ommetje-lopen/id1472994470

één maand geleden

Goedemorgen! Hier 40j en opnieuw zwanger na een miskraam augustus vorig jaar. Mijn eerste. Zijn 4e. Volgens eigen berekening 30 april uitgerekend. Hopelijk mag het deze keer wel goed gaan. Leuk om jullie te volgen!

één maand geleden

Hoi dames, ik voeg me bij! Ik heb net bevestigd dat ik zwanger ben van de 2de, iets vroeger dan ik graag wilde, maar natuurlijk welkom! Mijn dochter is op 1nov22 geboren dus ze schelen straks 2 een half jaar (best precies zelfs, als het op normale termijn komt). Net als mijn broertje en ik. Als het ook nog een jongen is doe ik het precies zoals mijn moeder! 😂 2 jaar getrouwd met man, zijn al 9 jaar samen. Hij komt uit Barcelona waar we ook wonen. Hij is ook half auatralisch. We hebben vroeger in Nederland samengewoond. Ik ben in NL geboren, daar en in Luxemburg opgegroeid van een Franse moeder en een Hongaarse vader. Multiculti familie dus! Zin in deze reis!!

één maand geleden

Leuk om me hierbij aan te sluiten! 😄 Ik ben Saskia, 31 jaar en inmiddels een week of 5 zwanger van ons eerste kindje. We zijn nu 12 jaar samen. 16 september de eerste echo gepland. Heel leuk en spannend! ❤️

één maand geleden

Hoi allemaal, Toch ook maar even een berichtje, nadat ik eerder uit de appgroep was gestapt ivm miskraam. 39 jaar en zwanger van ons 3de kindje. 11 augustus positieve test. Was even schikken, ik had net mijn spiraal eruit. 20 augustus wakker geworden, alles mis. Ontzettend veel bloed en krampen en de verloskundige en wij gingen uit van een miskraam, de bloedingen en krampen hebben 4 dagen geduurd. Bij een controle echo om te kijken of alles weg was, kregen we te horen dat het een vitale zwangerschap was met kloppend hartje. Wereld op zijn kop! Komende weken dus extra spannend, nu 6 weken en 3dagen.

één maand geleden

Reactie op deef2023

Hoi allemaal, Toch ook maar even een berichtje, nadat ik eerder uit de appg ...
Oh wat spannend joh!! Ik duim voor jullie dat alles nu wel voorspoedig zal verlopen ❤️

één maand geleden

Ik ben Karin 32 jaar, nu ongeveer 8 weken zwanger van een tweeling. Ik heb een partner(27 jaar) we zijn nog maar 3 maanden samen en, totaal onverwachts zwanger, (wonen apart van elkaar). Verder hebben we geen kinderen. Eerste zwangerschap. Mij is altijd verteld dat ik onvruchtbaar ben, dus Ja heel erg blij met dit grote nieuws, maar vind het allemaal ook nog doodeng. 2 jaar terug gescheiden, en was blij met me huisje, nu helaas maar 1 slaapkamer, en 1 woonkamer dus wordt nog flink puzzelen en zoeken naar een grotere woning.

één maand geleden

Reactie op deef2023

Hoi allemaal, Toch ook maar even een berichtje, nadat ik eerder uit de appg ...
Wat spannend zeg! Gefeliciteerd 🍀

één maand geleden

Reactie op karink92

Ik ben Karin 32 jaar, nu ongeveer 8 weken zwanger van een tweeling. Ik heb ...
Spannend! Gefeliciteerd!

één maand geleden

Goedemorgen! Ik ben 39jr en 7wkn zwanger van de eerste. Volgens berekening 24 April uitgerekend. Spannende periode en tijd. Partner is 43 en heeft al een zoon uit een vorig huwelijk.

één maand geleden

Reactie op RustgevendeOlijf860203

Goedemorgen! Ik ben 39jr en 7wkn zwanger van de eerste. Volgens berekening ...
Gefeliciteerd!

één maand geleden

Hai hai, ik ben Asha 33 jaar en zwanger van mijn 2e kindje ben 22 april uitgerekend. Heb een vriend ook 33 jaar, we zijn nog maar 3 maanden samen en totaal onverwachts zwanger maar hij staat 100% achter mij en gaan dit samen doen we zijn heel erg blij ermee!

één maand geleden

Reactie op Angs

Hai hai, ik ben Asha 33 jaar en zwanger van mijn 2e kindje ben 22 april uit ...
Wat fijn om dit te horen, zelfde situatie hier🙈

één maand geleden

Haii ik ben Iris, 22 jaar en zwanger van mijn 2e kindje, 23 april uitgerekend. Woon samen met mn vriend Mich (31) en zoontje Matthy (1) en heb 2 prachtige bonuskindjes van 5 & 7.