232 Reacties

3 maanden geleden

Marleen, 26 jaar. Ik ben 4 april uitgerekend van ons 1e kindje. In januari heb ik helaas een miskraam gehad dus dat maakt het allemaal extra spannend!

3 maanden geleden

Elvi, 27 jaar, eerste kindje. Mn partner is 31. 7 april uitgerekend. Tweede zwangerschap na miskraam eind mei.

3 maanden geleden

Hi! Ik ben Lisa, zojuist positief getest en uitgerekende datum is 6 april. Ik woon samen met mijn vriend en dochter van 2.5 jaar oud. Heb drie miskramen gehad waarvan afgelopen januari de laatste missed abortion was dus het is wederom weer extra spannend deze zwangerschap.

3 maanden geleden

Reactie op SaraP

Hallo allemaal, gister een positieve test in handen gehad. Positief verrast ...
Helaas heb ik vandaag een miskraam gehad. Heel verdrietig nieuws...

3 maanden geleden

Reactie op SaraP

Helaas heb ik vandaag een miskraam gehad. Heel verdrietig nieuws...
Sterkte Sara❤️

3 maanden geleden

Reactie op xliselx

Sterkte Sara❤️
Dankjewel 😢🙏🏼

3 maanden geleden

Nadine 3 april 2025! Mijn man en ik hopen dat alles goed gaat (2 MK) eerste kindje!

3 maanden geleden

Reactie op xliselx

Hi! Ik ben Lisa, zojuist positief getest en uitgerekende datum is 6 april. ...
Heej wat leuk, ik heb vanochtend positief getest, en ook wij komen op 6 april uit. Mijn man en ik hebben een dochtertje van 2 jaar en 3 maanden 🩷 ik vind het weer erg spannend allemaal merk ik... Heb wel wat krampjes... Ik heb deze onzekerheid niet gemist.

3 maanden geleden

Mijn naam is Tatiana, Uitgerekend 10 maart. Nu 7w2. Het is mijn 3e kindje en m'n man z'n eerste. Hij is nu 43 en ikzelf 34. Best wel spannend terug. Want er zit 9 jaar tussen tussen de jongste en deze... Ook al op en af bruinig slijmverlies. Soms wat bloedverlies als ik naar het groot toilet moet. Maar wel super misselijk, last van opgeblazen gevoel en heel pijnlijke borsten. Aftellen tot 5 augustus want dan krijg ik de eerste echo

3 maanden geleden

Hii! Ik ben suus! Volgens de apps ben ik op 3 april 2025 uitgerekend! Ik ben net 4 maandjes getrouwd met mijn man🤍 dit is ons eerste kindje 🥰

3 maanden geleden

Jill, uitgerekende datum 31-03-2025. Het wordt mijn tweede wonder samen met mijn man. Wij hebben nu al een dochter van 4 jaar. Wij zijn erg blij met deze zwangerschap, want hoe snel ik zwanger was van onze dochter zo lang heeft het geduurd (1,5jaar) voordat ik nu zwanger ben geworden.

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Sofie, 34 jaar en mijn vriend is 41. Afgelopen dinsdag mijn eerste positieve test ooit. Heel blij, we hebben er flink wat voor moeten doen (4 jaar bezig en IVF, unexplained infertility). Wel ook mega zenuwachtig want mijn lijntje werd eerst lichter en vandaag weer donkerder. Hopelijk blijft hij/zij bij ons!💓

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben Suzanne, nu nog 29, over een paar weken word ik 30. Mijn vriend is 32. Vandaag voor het eerst getest deze cyclus en gelijk knallend positief! 😄 Uitgerekende datum zou 7 april 2025 moeten zijn. Ben eind mei gestopt met de pil, had nooit verwacht zo snel zwanger te raken! Hopen op een goede zwangerschap! 🧡

2 maanden geleden

Ik ben Joyce 24 jaar. Bijna 25. Mijn vriend is 26 jaar. Dit is mijn tweede zwangerschap. Met 10 dpo al positief getest 💕 helaas in april een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Ook ben ik mijn linker eileider kwijt. Mijn uitgerekende datum zou 5 april moeten zijn. De trouwdag van mijn opa en oma🥰

2 maanden geleden

Ik ben Loes, 28 jaar en mijn vriend is 30. We hebben samen al een dochtertje die een week geleden 1 is geworden en vandaag een positieve test in handen! Maandag zou mijn NOD moeten zijn, maar kon niet meer wachten met testen. Ik ben nog een beetje in shock, voelde aan alles dat ik zwanger ben, maar toch ook weer totaal niet verwacht haha. Bij mijn dochter was het de eerste keer raak en nu weer! 🥰

2 maanden geleden

Elske 9 april 2025 (volgens eigen berekening uiteraard) Man: Rick Zoon: Filip (2022) Zojuist positief getest 🥰

2 maanden geleden

Hallo wij zijn Jeroen en Sharon. Mijn vriend is op 26 juli 35 geworden. Ik ben 30 jaar het is ons eerste kind. Volgens deze app: 04/04/2025 Zo spannend maar zo dankbaar. de 1ste test liet na 10min niets zien na half uur licht strepen kon het niet geloven. Gisteren 2 de test gedaan en waren nu 2 duidelijke lijntjes 🥰💕

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben ilona en 36 jaar en mijn partner martijn is 32 jaar. Wij zijn in verwachting van ons eerste kindje. De uitgerekende datum.is 04-06-2025

2 maanden geleden

Reactie op Justme_1988

Hallo allemaal, Ik ben ilona en 36 jaar en mijn partner martijn is 32 jaar ...
Ik bedoel natuurlijk 06-04-2025🤭

2 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ben Tiana en getrouwd met een hele lieve man Laurens. Wij verwachten ons 2e kindje 10 april. Leuk weetje, ik ben er deze ochtend op mijn 30e verjaardag achter gekomen ❤️✨