232 Reacties

2 maanden geleden

Hallo allemaal! Ik ben 26 jaar, inmiddels 2 jaar getrouwd. Ik testte donderdagochtend voor het eerst zichtbaar positief, voor ons 1e kindje. Mijn oma is de nacht van woensdag op donderdag overleden, dus deze week is een rollercoaster aan emoties geweest! Beide ouders hebben fertiliteitstrajecten gehad voor beide kinderen, dus wij waren erg verrast dat wij in een keer raak schoten :)

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben Noëmie en 29 jaar, mijn man waar ik in september 2 jaar mee getrouwd ben heet ferry en is 27 jaar. In 2019 hebben wij een bbz gehad en 2021 weer, beide eileiders ben ik kwijt. Hierna zijn wij met het traject IVF gestart. De eerste 2 terugplaatsingen waren een negatieve test, de andere 3 uit de eerste ronde waren biochemische zwangerschappen. Nu onze eerste embryo van de 2e poging op 16 juli teruggeplaatst gekregen en hebben we een positieve test met een goede hcg waarde🤞🍀😍 De uitgerekende datum is 03-04-2025 🥰

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Na vorig jaar juli een miskraam te hebben gehad is het een jaar geweest van veel controles en teleurstellingen. Twee weken geleden heb ik mijn eerste iui behandeling gehad en wat zijn die wachtweken dan ook verschrikkelijk! Ik heb gisteren en vandaag toch maar een early test van clear blue gedaan en ik zie een oplopend streepje! De ovitrelle is na 10 dagen uitgewerkt en vandaag dit ik op dag 14. Dus voorzichtig ben ik enorm gelukkig op dit moment. Aanstaande donderdag mag ik officieel testen, dus hopelijk blijft het goed!

2 maanden geleden

Reactie op Elskevd

Elske 9 april 2025 (volgens eigen berekening uiteraard) Man: Rick Zoon: ...
Leuk! Ik ook 9 april volgens eigen berekening.

2 maanden geleden

Hallo allemaal! Als eerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben 37 jaar, zwanger van een (bekende) donor van mijn eerste kindje. 2 jaar geleden ook zwanger geweest maar dit is helaas geëindigd in een miskraam. Nu heel voorzichtig blij. De uitgerekende datum is 12-04-2025 🍀

2 maanden geleden

Hallo, ik ben Ashley. Ik ben 37 jaar en na een lang traject zwanger. Ik heb eerder 2 miskramen gehad dus ik ben nu heel blij maar wel nog heel voorzichtig en zenuwachtig. Mijn man is 34 jaar. Ik heb nog geen kinderen wel twee hondenkinderen ;) Mijn uitgerekende datum is 6 april.

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben juanita en ben 33 jaar. Ik heb 3 zoontjes van 9 , 8 en 6 jaar. Ik ben sinds 14 juli getrouwd met de papa van mijn kindjes en al bijna 19 jaar samen. Afgelopen september hebben we de keus gemaakt om te kijken of een 4e kindje ons gegund was. Al snel bleek ik zwanger maar helaas liep dit snel uit op een vroege miskraam. Een maand later bleek ik weer zwanger te zijn ook deze zwangerschap liep uit op een miskraam met 6 weken. Na een lange nasleep van 3 maanden met medicatie, curretage en een hysteoscopie was eindelijk mijn baarmoeder schoon. Vol goede moed gingen we verder, tot ik afgelopen mei weer een vroege miskraam kreeg. De moed en het vertouwen was inmiddels helemaal weg. Tot afgelopen juli we weer een positieve test in handen hadden. Ik zou 7 juli de eerste echo hebben na onze vakantie op Curaçao. Alleen merkte ik dat de spanning niet Vol te houden was en hebben we besloten vandaag een echo op Curaçao te laten doen. En met trots kunnen we zeggen dat we een mooi kloppend hartje gezien hebben 😃😃. Dus kunnen we nu gelukkig meer genieten van onze vakantie.🌴☀️. Als alles goed blijft gaan verwachten wij half maart ons 4e wondertje 🩵🩷

2 maanden geleden

Hi allemaal, Van harte gefeliciteerd met al jullie zwangerschappen ♥️ Ik ben Irene, 35 jaar en zwanger van ons 4e kindje. Ik heb 3 dochters van 7, 5 en 3. Vorig jaar maart een miskraam gehad van een tweeling. Dit vonden we erg heftig en daarom ook wat langer gewacht. Gelukkig nu weer zwanger en hopelijk gaat het deze keer goed🥰 Dankbaar dat ik weer zwanger mag zijn, wens voor dit kindje is nog net zo groot als die was voor de eerste 🥰♥️ Iedereen succes en geniet van jullie zwangerschap🥰

2 maanden geleden

Reactie op Ireneee

Hi allemaal, Van harte gefeliciteerd met al jullie zwangerschappen ♥️ Ik ...
Ohja, uitgerekend op 11-4-2025 en getrouwd met mijn man Ton 🥰

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Margreet en verwacht op 1 of 2 april mijn eerste keertje met mijn vriend Stijn. We vinden het mega spannend en hopen uiteraard dat alles goed gaat. Leuk om zo een beetje van anderen mee te lezen waar ze wel of geen last van hebben, dat zorgt wel voor rust 😁

2 maanden geleden

Reactie op maggiew87

Hoi allemaal, ik ben Margreet en verwacht op 1 of 2 april mijn eerste keert ...
Oh ja ik word zaterdag 37 en mijn vriend is 33

2 maanden geleden

Hoi allemaal, voorzichtig meld ik mij hier ook. Ik ben Iris en samen met mijn vriend hopen we in april ons tweede kindje te krijgen. Deze keer hebben we vanaf november in het fertiliteitstraject gezeten. Vanmiddag een belafspraak over mijn progesteron.

2 maanden geleden

Richelle Getrouwd met Rinus 9 april 2025 volgens eigen berekening! Vandaag positief getest 26-08 eerste echo gepland!🥺🤍✨

2 maanden geleden

Hoi, Ik ben Maria, 27 jaar en zwanger van mijn eerste kindje, samen met mijn partner Uitgerekend op 9 april 2025 .

2 maanden geleden

Simone, uitgerekende datum 10 april '25(voor nu), al 14 jaar samen met m'n vriend.

2 maanden geleden

L. 3 april ‘25 voor nu.🍀 Samen met mijn man en een dochter

2 maanden geleden

Hi, ik ben Joyce (31 jaar) en ik ben nu ruim 3,5 jaar samen met mijn partner Marcel (33 jaar). Eindelijk weer voor het eerst zwanger na twee miskramen (december 2022 en maart 2023). Hopelijk blijft het dit keer goed gaan 🍀. De uitgerekende datum is 2 april 2025. 7 augustus mag ik al een eerste echo laten doen bij 6 weken. Buiten wat menstruatiekrampen en een wat opgeblazen buik om, verder geen klachten. Gisteren een heel klein beetje bruin bloed (hopelijk innestelingsbloeding). Ik ben wel erg gestresst merk ik, dus ik kijk uit naar de eerste echo. Ik vind het heel fijn om de verhalen van iedereen te lezen!😊

2 maanden geleden

Hi mommy’s, Mijn naam is Charissa, ik ben voor nu 2 april 2025 uitgerekend van ons eerste kindje 💕🩵

2 maanden geleden

Hai, ik ben Anne en ben 1 april uitgerekend. Ik ben samen met mijn man en dit wordt ons eerste kindje samen.

2 maanden geleden

Mijn naam is Sylvana, naar eigen berekening waarschijnlijk 3 april uitgerekend. De 19e hebben we onze eerste echo . Samen met mijn man hebben we al 2 prachtige Zoons en helaas 6 miskramen. Deze zwangerschap is echt een Godsgeschenk ❤️