232 Reacties

2 maanden geleden

Hey hey! Ik ben Shauni en 9,5 jaar samen met mijn partner Kobe. In 2023 een miskraam gehad en nu in verwachting van een zoontje met een uitgerekende datum van 8 november 2024.馃┑

2 maanden geleden

Reactie op Shauni Verluyten

Hey hey! Ik ben Shauni en 9,5 jaar samen met mijn partner Kobe. In 2023 een ...
Hi gefeliciteerd. Echter zit je in de geboorte club van april 2025. Misschien kan je zoeken naar de geboorte club november 2024. Daar zitten dames in die net zo ver zijn als jii

2 maanden geleden

Lisette , 25 jaar Zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekende datum +\- 1 April

2 maanden geleden

Heidi 40 jaar, Zwanger van ons tweede kindje, vorig jaar op 9 weken miskraam gehad, dan gestart met Fertiliteit en zit nu op 5 +2 uitgerekend voor 3 april 25 Gisteren echo gehad en alles zat mooi op zijn plaats, volgende week terug echo en ik leef echt toe naar die momentjes

2 maanden geleden

Hey hey, Ik ben Charlotte, mama van 2 jongens Ilay (6) en Lio (3) en waarschijnlijk nu weer zwanger, maandag opnieuw testen!馃┓

2 maanden geleden

Reactie op chaarli0214

Hey hey, Ik ben Charlotte, mama van 2 jongens Ilay (6) en Lio (3) en waar ...
Mag ik vragen hoezo waarschijnlijk? Wel al positieve test gehad of?

2 maanden geleden

Reactie op M馃┓

Mag ik vragen hoezo waarschijnlijk? Wel al positieve test gehad of?
Hooi, lief dat je het vraagt ! Ik heb inderdaad twee hele lichte streepjes gehad, maar ik ben 5 dagen voor me nod, dus weet nog niet of ik er echt vanuit kan gaan! Maar ik ga maandag opnieuw testen!馃挄

2 maanden geleden

Reactie op chaarli0214

Hooi, lief dat je het vraagt ! Ik heb inderdaad twee hele lichte streepjes ...
Ik hoop het voor je 鉂わ笍

2 maanden geleden

Hoii ik ben Yvette Uitgerekend op 5 april Getrouw met mijn man en al 8 jaar samen 馃グ

2 maanden geleden

H茅, ik ben Loes (25). Uitgerekend 14 april. 馃挄馃┑ In november 2 jaar getrouwd met mijn man. We hebben 4,5 jaar een relatie. Dit wordt als alles goed mag gaan ons tweede kindje.

2 maanden geleden

Hoihoi ik ben Daisy , uitgerekende datum is 17 april. Ik heb een vriendin binnenkort gaan we trouwen in september , morgen zijn we 10 jaar samen. Zwanger van ons eerste kindje

2 maanden geleden

Hoi, Mirna hier. Vandaag positieve zwangerschapstest gehad. Uitgerekend op 13 april. 1e zwangerschap was een miskraam. Inmiddels een gezonde dochter van 14 maanden, maar blijft spannend. 6 september eerste echo. En ben sinds 29 juni getrouwd met de man met wie ik nu 4 jaar samen ben

2 maanden geleden

Karen (40jr鈽猴笍) 10-04-2025 (vandaag een 2-3 test van clearblue) Al bijna 20 jaar samen met mijn partner. Ik heb al 2 kinderen (Jesse van 5 en Fiene van 2) Dit jaar (2024) hebben we genomen om te proberen voor een derde kindje. Zou het niet lukken, dan zouden we het laten bij 2 kindjes. Spannend dus dat het ons vooralsnog dus gegund lijkt te zijn een derde kindje te krijgen. 馃グ

2 maanden geleden

Ineke, 28 jaar en na een jaar proberen nu zwanger 馃槏

2 maanden geleden

Hoi ik ben Berlinda 27 jaar 2 augustus CB test gedaan 2-3 zoontje van 14 maanden zwanger van 2 de kindje 15 augustus eerste echo

2 maanden geleden

Hoihoi! Ik ben Liisa, 26 jaar, en op het moment zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 12 April. Mijn vriend/verloofde (5,5 jaar samen) en ik vonden het eerst heel spannend omdat het ongepland was, maar inmiddels zijn we in de wolken 馃

2 maanden geleden

Hey ik ben methilde Ik ben 23 maart uitgerekend Mijn partner heet pedro Ik heb een dochter van 4 jaar en ben momenteel zwanger van een tweeling

2 maanden geleden

Gisteren had ik een positieve test! Uitgerekende datum is rond 10 april 馃ぐ馃徎 Waren er niet zo zeer mee bezig maar het is zeker welkom. Ik heb altijd 3 kinderen gewild, dus ik ga er extra van genieten! Wij hebben al 2 zoontjes, een van 4 en een van 2 馃┑

2 maanden geleden

Reactie op SaraP

Helaas heb ik vandaag een miskraam gehad. Heel verdrietig nieuws...
Sterkte馃崁

2 maanden geleden

Reactie op xliselx

Sterkte Sara鉂わ笍
Sterkte 馃崁