232 Reacties

2 maanden geleden

G. 15 april of 27 april 2025 ja partner S. geen kinderen,1e van ons samen.hij had al een dochter uit andere relatie

2 maanden geleden

Lien 7 april 2025 Getrouwd 1 miskraam 17 april 2024, baby K

2 maanden geleden

Reactie op Joyce_1993

Hi, ik ben Joyce (31 jaar) en ik ben nu ruim 3,5 jaar samen met mijn partne ...
Hoe was je echo? Ik zelf gisteren ook eerste echo maar was nog heel vroeg zeiden ze. Heb zelf ook pas miskraam gehad. Die angst begrijpen alleen vrouwen die het zelf hebben doorgemaakt. Ik duim voor je!

2 maanden geleden

Hi! Ik ben Dee (33 jaar) en 5+3 zwanger. Mijn te gekke vriend (ook 33 jaar) en ik zijn zes jaar samen. In november helaas een vroege miskraam gehad en in februari eentje bij +/- 9 weken. De uitgerekende datum is 8 april en de eerste echo staat 29 augustus gepland. Ik vind het retespannend en merk dat ik veel behoefte heb aan afleiding.

2 maanden geleden

Reactie op WAZI

Hoe was je echo? Ik zelf gisteren ook eerste echo maar was nog heel vroeg z ...
De echo was goed, uiteindelijk dacht ze dat ik tussen de 5+5 en 5+8 weken was ongeveer in plaats van 6 weken, maar er was al wel een kloppend hartje te zien, dat was wel een geruststelling. Aankomende woensdag weer een echo.Hopelijk kunnen ze snel bij jou ook wat zien馃崁馃崁 hoeveel weken ben jij nu?

2 maanden geleden

Reactie op Joyce_1993

De echo was goed, uiteindelijk dacht ze dat ik tussen de 5+5 en 5+8 weken w ...
Sorry ik bedoelde 5+4 en 5+6馃槅

2 maanden geleden

Heyhey, ik ben K, ben 28 jaar oud. Wij zijn nu inmiddels 6 jaar getrouwd & 10 jaar samen met mijn man. We hebben een dochter van 18 maandjes oud, zij is prematuur geboren. Ik ben momenteel 6+2 dus op 02-04 uitgerekend. Vind het vooral nu spannend omdat we een wat minder positieve ervaring hebben gehad met de zwangerschap, bevalling & kraamperiode. Hoop dat we nu wel een positieve ervaring kunnen hebben & kunnen genieten van ieder moment.

2 maanden geleden

A. Mama van 2 stoere mannen. 2,5 en de ander 3,5, 1 prematuur en de ander met 37.0 ;) Helaas in dec en april miskramen gehad. Driemaal is scheepsrecht dus hopelijk nu alles goed! 5 september echo. Nu rond 19 april uitgerekend.

2 maanden geleden

Reactie op nurse89

A. Mama van 2 stoere mannen. 2,5 en de ander 3,5, 1 prematuur en de ander m ...
+8 jaar getrouwd ;)

2 maanden geleden

Hii, mijn naam is aly en ik ben 19 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Ik zit in het eerste trimester!!

2 maanden geleden

Bibi 38jaar Uitgerekende datum 19/1/2025 馃懚 6 kindjes馃挋馃┓ 3 zonen en 3 dochters van 18,16,11,8,7 en 3 jaar Ja heb een partner 馃挊

2 maanden geleden

Reactie op Bibidia

Bibi 38jaar Uitgerekende datum 19/1/2025 馃懚 6 kindjes馃挋馃┓ 3 zonen en 3 doch ...
Hi gefeliciteerd met je zwangerschap! Echter zit je in de geboorte club van april. Misschien fijn om in de januari geboorte club te zitten

2 maanden geleden

Hoi! Mijn naam is kirsten ik word deze maand 33 jaar. Zwanger uit een icsi traject , mijn bereking is nu 4+2 zwanger. Maandag zal ik wel horen wanneer de eerste echo is. Ik heb al een meisje van nu 15 maanden. Ik heb een partner.

2 maanden geleden

Reactie op Kirsten230

Hoi! Mijn naam is kirsten ik word deze maand 33 jaar. Zwanger uit een icsi ...
Dan zou de uitgerekende datum 18 april moeten zijn.

2 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben shabnam, 30 jaar uit omg Utrecht. Dit is mijn eerste zwangerschap. Het ging (onverwacht) snel, maar super blij!!

2 maanden geleden

Ik ben D, 34 jaar en afgelopen week eerste positieve test na een jaa proberen. Bijna 12 jaar samen met partner. Voorlopig uitgerekende datum 11-04-2025, eerste echo op 30-08. Dit wordt ons eerste kindje.

2 maanden geleden

Ferdy, getrouwd met Noekie1989, nog geen verwachte datum, we vermoeden begin april. Ons eerste kindje na 5.5 jaar proberen. We hadden ons er al soort van bij neergelegd maar eindelijk komt dat toch ons wondertje. 19 augustus eerste echo, kijken of de vrucht goed ligt en hartje luisteren. 4 september eerste termijnecho en de uitrekendatum. Jammer dat er niet veel (aanstaande) vaders actief zijn.

2 maanden geleden

Hallo allemaal Ik ben Ashley 33 jaar. Mijn vriend zijn 11 jaar samen en waren en dachten we zien wel hoe het loopt en dat dit na ronde 1 al zo zou zijn hadden we nooit verwacht en was dan ook echt een grote verassing. Als alles goed gaat dan verwachten wij ons eerste kindje rond 12 april.馃挋馃┓

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben J, en heb samen met mijn vriend een mooi zoontje van 20 maanden oud. 3 dagen geleden een positieve test in handen en eind april uitgerekend:)

2 maanden geleden

Reactie op Ferdy86

Ferdy, getrouwd met Noekie1989, nog geen verwachte datum, we vermoeden begi ...
Ha Ferdy! Er is een groep voor aanstaande vaders. Misschien, naast deze groep, leuk voor jou :)