232 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op LM1992

Ha Ferdy! Er is een groep voor aanstaande vaders. Misschien, naast deze gro ...
Ik heb die groep bekeken maar zag er niet heel veel topics en reacties. Maar ik zal ongetwijfeld lering halen uit andere verhalen over partners.

2 maanden geleden

Hoi. Mijn naam is Malou ik ben 30 jaar oud. 2 jaar een relatie met mn nieuwe vriend. Ik heb zelf al 3 kindjes 2 jongen van 8 en 6 en 1 meisje van 2 jaar. Mij vriend heeft ook kinderen. We verwachten samen nog een wondertje. De uitgerekende datum is 24 april.

2 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ben Linda Uitgerekende datum zal 18 april 2025 zijn en wordt ons 3e kindje🥰 13 jaar samen, waarvan 3 jaar getrouwd. Ik heb 2 zoontjes, 1 van 3 jaar en 1 van 1 jaar

2 maanden geleden

Ceyda, uitgerekend op 13-4. Getrouwd. Eerste kindje 🤍

2 maanden geleden

Reactie op ksbzynb

Heyhey, ik ben K, ben 28 jaar oud. Wij zijn nu inmiddels 6 jaar getrouwd & ...
Hey wanneer heb jij je echo gepland? Voor mij 4/04 uitgerekend 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Sharonf

Hey wanneer heb jij je echo gepland? Voor mij 4/04 uitgerekend 🥰
Hoihoi, ik heb hem best wel laat moet ik zeggen. Pas op 26-08 mijn eerste echo dan ben ik 8+5. En wanneer heb jij hem?

2 maanden geleden

Hii! Ik ben Carmen, 24 jaar. Uitgerekend op 18-4. 8 jaar samen en bijna 1 jaar getrouwd. Ons eerste kindje 💛

2 maanden geleden

Hi! Ik ben 23-04 uitgerekend, precies dezelfde datum als vorig jaar ons eerste kindje😅 hoe krijg ik het voor elkaar, maar die is 40+5 geboren. In november gaan we trouwen, zonder ceremonie maar met een kleine receptie voor familie.

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Madelief. Samen met mijn man heb ik een zoon van 10, en een zoon van 2. We zijn (denk ik?) 7 april ‘25 uitgerekend van ons 3e wondertje. Volgende week vrijdag hebben we onze eerste echo. Spannend! ❤️

2 maanden geleden

Hoi w hier... Ik ben 34 jaar oud 13 jaar samen met mijn waarvan Bijna 7 jaar getrouwd over 2,5 week... Wij hebben samen 3 zoons van 10 jaar 6 jaar en 3 jaar en als alles goed mag blijven gaan verwachten wij eind april 2025 ons 4e kindje😁 heb 6 augustus tp gehad van 5 daagse cryo...

2 maanden geleden

Hoiallemaal, ik ben Lineke, 29 jaar uitgerekend ongeveer 22 april 2025:) samen met mijn vriend ons eerste kindje!

2 maanden geleden

Hallo allemaal! Ik ben Michelle, 29 jaar. Getrouwd met Wesley, 33 jaar. Wij zijn 12 jaar samen, waarvan 5 jaar getrouwd. We hebben een dochtertje van 1,5 jaar. En nu zwanger van ons tweede wondertje, zo spannend!

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik weet even niet waar ik het met moet aangeven maar in de kletsgroepjes in deze geboortclub zijn 15 en 16 april overgeslagen...

2 maanden geleden

Reactie op Kirsten230

Hoi allemaal, ik weet even niet waar ik het met moet aangeven maar in de kl ...
Ik snap helemaal wat je bedoelt zat er net indd na te kijken🤣🫣 k zou zeggen maak zelf ff een klets groepje aan voor een hele week inplaats van een halve

2 maanden geleden

Hoi, ik ben Annemiek. Mijn man en ik zijn inmiddels 7 jaar samen en 2 jaar geleden getrouwd. Wij verwachten ons eerste kindje, de uitgerekende datum is 8 april 2025🥰

2 maanden geleden

Hey hoi! Ik ben Helen en ben rond 20 april uitgenodigd. Ik ben nu al 8 jaar samen met mijn man en dit is ons eerste kindje 🌞

2 maanden geleden

Reactie op happyhelen

Hey hoi! Ik ben Helen en ben rond 20 april uitgenodigd. Ik ben nu al 8 jaa ...
Hihi.. mag hopen dat ik op de geboorte van mijn kind ben uitgenodigd 😂 .. bedoel natuurlijk uitgerekend 👀

2 maanden geleden

Hi! Mijn naam is Liselot 33 jaar, 7 jaar samen en sinds 2 jaar getrouwd met mijn man. We hebben al een ontzettend leuk lief dochtertje van bijna 3 (oktober21). Via IVF in verwachting van ons 2e kindje! Uitgerekend op 18 april:)

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Maria, 29 jaar. Twee jaar dolgelukkig met mijn vriend en nu (pril) zwanger van ons regenboog kindje 🌈. Dit zal ons tweede kindje worden, zijn/haar grote broer Anthony waakt over ons 👼🏼🩵

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben Melanie, bijna 37 jaar en 5 jaar samen met mijn vriend. Ik heb al een zoon van bijna 16 en als alles mee zit verwachten wij ergens in april 2025 ons 2e wondertje. Voor mijn vriend is het zijn eerste biologische kindje.