232 Reacties

2 maanden geleden

Hey iedereen, ik ben 20 Jaar oud, 2 jaar getrouwd, en al mama van een prachtige jongen van 1 jaar oud, nu in verwachting van ons tweede wondertje, uitgerekend rond 5 april 2025 :)

2 maanden geleden

Hi! Ik ben Ezrah, 26 jaar en samen met mijn vriend verwachten wij ons eerste kindje eind april 2025 :)

2 maanden geleden

Hi allemaal! Mijn naam is Kimberly, 34 jaar. 7 Jaar verkering met mijn vriend en samen hebben wij een zoon van 2 jaar 💙 Nu in verwachting van ons regenboog kindje 🌈, uitgerekend 20 April.

2 maanden geleden

Hallo allemaal. Mijn naam is Laura en we zijn al 7 weken zwanger. Vandaag kwamen er erachter dat het een tweeling is. We hebben al een zoon van 5.5 jaar oud. Nog meer dames die zwanger zijn van een tweeling? Het was voor ons een grote schok. Ik ben rond begin april uitgerekend met 40 weken zwangerschap maar dit zal eerder komen. Groetjes!

2 maanden geleden

Reactie op verschoor-LMH91

Hallo allemaal. Mijn naam is Laura en we zijn al 7 weken zwanger. Vandaag ...
Ik moet de echo nog hebben maar het zit wel een beetje in de familie, dus ben benieuwd!

2 maanden geleden

Hi, ik ben Franciska. Ben nu 3w+5d zwanger van ons tweede wondertje. Ben al 4,5 jaar samen met mn partner. Uitgerekende datum (voor nu) is 25 april.

2 maanden geleden

Hi! Annemiek hier. Wij verwachten ons eerste kindje. Het voelt nog wel heel pril, ik geloof het nog niet zo goed merk ik! Ik ben 28 en ruim een jaar getrouwd met mijn lieve man. Uitgerekende datum: 18 april 🤞🏼 (voor nu😉, 10 september eerste keer echo!)

2 maanden geleden

Reactie op verschoor-LMH91

Hallo allemaal. Mijn naam is Laura en we zijn al 7 weken zwanger. Vandaag ...
Wat bijzonder! Heb je om een bepaalde reden een vervroegde echo gehad? Ik was even benieuwd hoe je er zo snel achter gekomen bent!😃

2 maanden geleden

Reactie op juf567

Hi! Annemiek hier. Wij verwachten ons eerste kindje. Het voelt nog wel heel ...
Precies als ik! 18 april en 10 sept eerste echo. Duim voor jullie

2 maanden geleden

Reactie op lot-soof

Precies als ik! 18 april en 10 sept eerste echo. Duim voor jullie
Ah, toevallig! Spannend he! Kan niet wachten tot de 10e..🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op juf567

Ah, toevallig! Spannend he! Kan niet wachten tot de 10e..🤞🏼
Hier toevallig ook 10 september eerste echo 😊

2 maanden geleden

Reactie op Changel

Hi, ik ben Franciska. Ben nu 3w+5d zwanger van ons tweede wondertje. Ben a ...
Wat leuk! Wij lopen gelijk😇

2 maanden geleden

Reactie op juf567

Wat bijzonder! Heb je om een bepaalde reden een vervroegde echo gehad? Ik ...
Ja ik ben zo extreem misselijk. Ben al 1.5 kilo kwijt in 5 dagen en het ging echt niet meer dus had de VK gebeld.. En ik kon gelukkig gelijk langskomen zodat ik medicijnen kreeg en zij had al een vermoeden had op een meerling door mijn klachten dus wou ze gelijk een echo doen. En zo kwamen we er dus achter dat we een tweeling verwachten.

2 maanden geleden

Reactie op verschoor-LMH91

Ja ik ben zo extreem misselijk. Ben al 1.5 kilo kwijt in 5 dagen en het gi ...
Ah oké! Vervelend voor je dat je zo misselijk bent zeg.. hopelijk helpen de medicijnen! Succes 🤞🏼

2 maanden geleden

Hi, Ik ben Stephanie En nu 4W+ 2 dagen zwanger❤️. Ik ben 3 jaar samen met met partner en 1,5 jaar geleden een miskraam gehad met 10w+3d✨. In mijn vorige relatie ook 2 miskramen gehad met 6 en 7 weken. Nu hoop ik dat alles goed mag gaan! Het is erg spannend!! 28 augustus de eerste echo. Voor nu de uitgerekende datum 22april.

2 maanden geleden

Hallo, Ik ben Sasja en ben nu 4w+3 dagen zwanger! Ik en mijn vriend zijn bijna 4 jaar samen en hopen ons eerste kindje (voor nu) rond 20/21 april 2025 te verwachten! Heel spannend en onwerkelijk nog.

2 maanden geleden

Hey ik ben Kaya ik ben 19 jaar mijn uitgerekende datum is 30 april ik en mijn vriend zijn bijna een jaar samen en nu zwanger van ons eerde wondertje ❤️🌸🦋

2 maanden geleden

Ik ben Laura en 5 weken zwanger van ons eerste kindje ❤️ Samen met mijn partner vind ik het heel leuk, mooi en ook spannend ☺️

2 maanden geleden

Hoi ik ben Chantal en ik ben ruim 1,5 jaar getrouwd. We zijn ongeveer uitgerekend op 25 april 2024. Dit is onze tweede zwangerschap. Vorig jaar heb ik een bbz gehad en daarna is het niet meer raak geweest. Afgelopen maand eerste iui met hormonen gehad en gelijk raak!🫶 Omdat we dus een bbz hebben gehad mogen we al met 5 weken voor de echo om te zien of het in de baarmoeder genesteld zit. Volgende week vrijdag!

2 maanden geleden

Hoi! Anna hier, uitgerekende datum 21-04-2025. Ik heb een onwijs lieve vriend. Eerste kindje. Maar wel een miskraam feb2023. Zijn we ineens in een fertiliteitstraject beland omdat ik na de miskraam PCOS ontwikkelde. Medicatie gekregen om de eisprong op te wekken en het heeft 11 rondes geduurd voordat we een positieve test kregen - vanmorgen❤️ mega blij. Mega dankbaar. Megaaaa spannend🥹😅!