232 Reacties

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Anne, 29 jaar en voor de eerste keer zwanger. Duurde 10 rondes, dus wel even geduld moeten hebben. Maar ik en mijn man zijn er super blij mee. Ook wel heel spannend. De uitgerekende datum staat nu op 23 april.

2 maanden geleden

Hoi! Mijn man en ik hebben drie kinderen en vandaag een mooi kloppend hartje op de echo mogen zien van ons vierde kindje鉂わ笍 Nu hopen dat alles goed blijft gaan, blijft spannend鈽猴笍 Uitgerekende datum rond 1 april

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Mijn vriend en ik proberen al ruim 2,5 jaar zwanger te worden en te blijven. Na 3 miskramen en een verwijderde eileider denken en hopen we dat deze kleine echt blijft groeien en zitten馃槏馃グ Ik ben nu zo rond de 4weken en 1dag zwanger En onze eerste echo is op 2 september馃コ

2 maanden geleden

Reactie op Amin茅

Hoi allemaal! Mijn vriend en ik proberen al ruim 2,5 jaar zwanger te worden ...
Hoihoi dan zijn wij net zo ver馃榿 ik heb 29 augustus de eerste echo

2 maanden geleden

Hoihoi, Ik ben anouk en ik ben vandaag 6 weken zwanger. Ik vind het echt heel spannend allemaal. Zoveel vragen waar ik me druk om kan maken 馃槄. Ik ben uitgerekend op 11 april. Ik ga de aanstaande opa en oma het over 2 weekjes vertellen. Iemand een leuke manier om dat te doen? Ik zit op dat moment in Griekenland.

2 maanden geleden

Reactie op 3boymommy

Hoihoi dan zijn wij net zo ver馃榿 ik heb 29 augustus de eerste echo
Wat leuk en spannend! Gefeliciteerd met je zwangerschap馃槏 hoe voel je je? Ook de dagen aan het aftellen naar de eerste echo?馃

2 maanden geleden

Hoi, Ik ben adelina,34 jaar nu 7+3 zwanger. Dit jaar getrouwd met mijn beste vriend en we hebben we hebben al een zoon van 15 jaar dus voor ons voelt het echt alsof we opnieuw beginnen.

2 maanden geleden

Hi allemaal, Na ruim twee jaar ivf en iui en een miskraam in december ben ik eindelijk (natuurlijk)zwanger 馃榾. Ik ben nu 7 weken en ik heb dinsdag mijn eerste echo. Ik ben ontzettend blij dat ik zwanger ben maar tegelijkertijd ook onzeker, bang dat het weer mis gaat. Lieve groet, Isabel

2 maanden geleden

Reactie op healthy-lina

Hoi, Ik ben adelina,34 jaar nu 7+3 zwanger. Dit jaar getrouwd met mijn best ...
Oh en uitgerekende datum is 2 april

2 maanden geleden

Ik ben Kimberly 29 jaar. Uitgerekend op 21 april 2025 tot heden. Doe het samen met partner. Is ons 1ste kindje en 1ste zwangerschap naar 4 rondes. Niet echt klachten gehad. Wel pijnlijke borsten. Sinds vandaag ook steken in de onderbuik/rug. Maakt me wat onzeker maar blijf vertrouwen in mijn lichaam en het kindje.

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben Michelle, 33 jaar. Voor het eerst zwanger. We zijn een beetje overdonderd want het was bij de eerst poging raak. We zijn super blij (maar durven nog niet helemaal er van uit te gaan dat het goed blijft gaan). Ik ben nog maar 4w4d. Ik kijk zo uit naar de eerste echo, die is "pas" 10 september.

2 maanden geleden

Hi! Ik zat in de groep maart, maar ben toch begin april uitgerekend. Zoals het nu lijkt 4 april. Ik ben Lien, 33 jaar en in verwachting van ons derde kindje. De oudste is bijna 4 en de jongste is 8,5 maand. Deze zwangerschap was niet gepland, maar wel super welkom. Ons cadeautje. Afgelopen donderdag hebben we de eerste echo gehad, ik ben toen op 6+6 geschat. 27 augustus tweede echo en 12 september de termijnecho.

2 maanden geleden

Reactie op Amin茅

Wat leuk en spannend! Gefeliciteerd met je zwangerschap馃槏 hoe voel je je? O ...
Ja heel erg de dagen duren mij te lang...en me mond houden ben ik ook niet zo heel goed in馃 wil het zo graag vertellen... Ja opzich gaat het goed hoor 4e kindje ben alleen heel snel moe, humeur springt alle kanten op, en soms beetje misselijk, alleen als ik smiddags ga liggen en ik word wakker dan ben k ffkes beroerd, borsten voel ik zo nu en dan wel iets...en als ik moet plassen moet ik gaan..

2 maanden geleden

Ik lees al even mee maar zal me dan ook maar eens voorstellen 馃槉 Ik heet Jeanin ben 30 jaar en nu 7+0 zwanger van mijn 2e kindje. Ik heb een partner en we zijn ondertussen al 6 naar samen 鉂わ笍 Ons zoontje is nu 16 maanden en zal net 2 zijn als zijn broertje of zusje er is 馃槏 De 28e een eerste echo op 8+4. Bij mijn vorige zwangerschap had ik die ergens in de 6e week al door bloedingen dus ik vind dit wel een beetje laat. De spanning stijgt behoorlijk 馃槄

2 maanden geleden

Hoi! Mijn naam is Sharon. Ik ben al ruim 18 jaar samen met mijn man. We hebben twee zoontjes, een van 6 en eentje van bijna 4. Ik ben heel pril in verwachting van ons derde kindje. Ik ben nu net 7 weken. Ik bent nooit eerder op een forum actief geweest maar het leek mij nu wel leuk om met andere aanstaande moeders ik contact te komen die ik dezelfde fases van de zwangerschap zitten. Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe 馃崁

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Moniek, 33 jaar en samen met mijn man heb ik een zoontje van bijna 14 maanden. Op 12 juli ben ik met de pil gestopt en vorige week had ik een positieve zwangerschapstest馃コ Ook al is het gepland zijn we toch behoorlijk in shock dat het in 1 keer raak is. De vorige keer duurde het namelijk 6 maanden voordat ik zwanger raakte. Het zijn echt knaltesten en de wekenindicator gaf 3+ aan, wat onmogelijk, hierdoor denk ik dat ik misschien zwanger ben van een tweeling... 31 augustus heb ik mijn eerste echo, dus dan zal ik weten. Vooralsnog uitgerekend op 22 april.

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben Tessa, 26 jaar en ben 5 weken in verwachting van ons eerste kindje. Een halve week voor we een intake hadden bij het ziekenhuis voor een fertiliteitscontrole/traject zijn we er achter gekomen dat ik zwanger ben馃グ Ik hoop snel de eerste afspraak bij de verloskundige te hebben om de kleine voor het eerst te zien! Ik ben nu uitgerekend op 20 april 2025馃懚馃徏

2 maanden geleden

Ik ben Jolanda, 26. Denk 28-4 als uitgerekende datum. Nu 8,5 jaar samen met mijn man. We hebben een dochtertje van 19 maanden馃グ

2 maanden geleden

Hi, ik ben Daphne. Ben 38 jaar en voor de eerste keer zwanger. Ik vind het allemaal erg spannend hihi.

2 maanden geleden

Hi, ik ben Gabriela en ik ben 22 dus nogal jong. Maar ik kom uit Polen dus bij ons is het nog steeds best normaal om aan de begin 20 te trouwen en te denken aan kinderen. Was een beetje onverwacht maar wel gewenst. Uitgerekende datum is 17-4 en ongeveer 5 weken zwanger. Ik en me vriend zijn er vrijdag achter gekomen. En dit zal ons eerste kindje worden 鈽猴笍