232 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kirsten230

Hoi allemaal, ik weet even niet waar ik het met moet aangeven maar in de kl ...
Grappig, ik ben ook uitgerekend op 16 april. 37 jaar , getrouwd. Wij hebben al een dochtertje van ruim 1,5 jaar. Eerste echo 2 september.

2 maanden geleden

Hoi Allemaal! Ik ben Anette, 35 jaar en net achtergekomen dat ik zwanger ben. Dit is de eerste, dus geen idee wat ons te wachten staat! Datum is 20-04-2025 als ik het zelf goed berekend heb!

2 maanden geleden

Hi ladies! Mijn naam is Rosa, 24 jaar oud en in verwachting van ons eerste kindje. Ik ben nu 7.5 jaar samen met mijn vriend en de baby is meer dan gewenst. Wij zijn erg in shock (gister achtergekomen dat ik in verwachting ben 🥹✨) omdat ik PCOS heb en dit onze eerste poging is, en pats boem raak was. Tuurlijk super blij, maar wel heel erg verrast. ❤️ Volgens berekening ben ik op 27 april 2025 uitgerekend. 🫶🏻

2 maanden geleden

Hi dames, Ik ben Maxine, 31, getrouwd en zwanger van ons eerste kindje. Ik zou ongeveer 6+2 zwanger zijn volgens eigen berekening. Ik vind het allemaal super spannend en heb woensdag de eerste echo staan dus mag dan hopelijk voor het eerst ons kindje zien.

2 maanden geleden

Celiza 17 jaar vaste partner 14 april uitgerekend en word me eerst kindje❤️❤️

2 maanden geleden

Ik ben Michelle, 29 jaar, samenwonend en zwanger van ons 2e kindje. Ik heb een dochter die zondag 2 jaar wordt, en heb in juni een miskraam gehad. Vanmiddag mijn eerste echo gehad en geschat op 7+3. Dus dat klopt een heel eind gelukkig, hopelijk mag ik deze zwangerschap uitdragen ❤️.

2 maanden geleden

Hi, Ik ben Jacintha 37 jaar Moeder van 2 zonen en een dochter leeftijden 19, 16 en 10 jaar. Ik heb een partner. Nu weer in verwachting van mijn 4e kindje na 10 jaar spannend! Ik zit nu in week 7 Uitgerekende datum is omstreeks 7-04 Super blij met de zwangerschap en was gepland. Ik ben nu sinds ik week 7 in ben gegaan verschrikkelijk misselijk en daarbij is overgeven ook gekomen, het lijkt net alsof ik van alles wat ik eet en drink misselijk word momenteel. Ik kijk uit naar mijn eerste echo die ergens rond de 10 weken gepland staat. Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe🙂💪🏽

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben Jennifer, 31 jaar, verloofd mer Niels en voor het eerst zwanger. Wij zijn uitgerekend op 22 april ✨. Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst!

2 maanden geleden

Reactie op Rosa ✨

Hi ladies! Mijn naam is Rosa, 24 jaar oud en in verwachting van ons eerste ...
Hey Rosa! Wat ontzettend toevallig. Ik ben ook 24 én 27 april uitgerekend ❤️ Misschien leuk om te connecten

2 maanden geleden

Reactie op Rosa ✨

Hi ladies! Mijn naam is Rosa, 24 jaar oud en in verwachting van ons eerste ...
Same girly ik ben ook uitgerekend op 27 april ❤️

2 maanden geleden

Jacqueline, samen met mijn man en 5 zwanger van ons eerste kindje

2 maanden geleden

Heey ik ben nancy woon samen met me man en 3 kids dit is ons 4e wonder die ik mag dragen ❤️

2 maanden geleden

Ik ben jill Mijn uitgerekende datum is 7 april Ik heb een partner We hebben al ik kindje van bijna 2

2 maanden geleden

Ik ben 26 jaar en bijna 5 jaar samen met mijn man. Ik ben 5.4 weken in verwachting van ons eerste kindje, uitgerekende datum is 18 april! 🩷💙

2 maanden geleden

Reactie op Isabel_1986

Hi allemaal, Na ruim twee jaar ivf en iui en een miskraam in december ben ...
Hoe ging je echo vandaag? 🍀

2 maanden geleden

Hoi, ik ben Jarinne en ben 26 jaar. Ik ben 6 jaar samen met mijn man. Na 2,5 jaar proberen eindelijk zover: we zijn zwanger! Vandaag 8w1d, we hebben afgelopen maandag onze eerste echo gehad. Zo prachtig om te zien!

2 maanden geleden

Hi allemaal! Ik ben Lisanne, 25 jaar. Samen met mijn partner in verwachting van ons 1e kindje. Eerdere miskraam met ruim 6 weken zo’n 2,5 jaar terug, erg spannend. Vooralsnog uitgerekend op 18 april❤️ 3 september de 1e echo🤞🏼

2 maanden geleden

Mijn naam is sharel, Mijn uitgerekende datum is 07-04-2025 Ik heb al 1 dochter van 7

2 maanden geleden

Hallo allemaal, mijn naam is Esmy. Ik ben 30 jaar oud en woon samen met mijn man (34) en dochter (3, bijna 4). 2 jaar geleden heb ik een vroege miskraam gehad en nu ben ik weer zwanger. We zijn dolgelukkig!! Ongeveer 4.4, dus nog heel pril. Volgens de berekening ben ik uitgerekend om 26 april 2025. 🩷🩵

2 maanden geleden

Hi allemaal! Ik ben Josefien 22 jaar, en samen met mijn partner verwachten we ons eerste kindje En ben op 8-4-25 uitgerekend, de 29ste de eerste echo. Vorig jaar een miskraam gehad dus vind het onwijs spannend.