Goeieavond allemaal
Ik heb 2 weken geleden covid gekregen en ben er énorm ziek van geweest. Tot op vandaag loop ik niet 100% en ben ik heel erg snel uitgeput.
Na controle in het ziekenhuis n.a.v. een bloeding, zei de vroedvrouw dat ze veel covid besmettingen ziet en dat het op dit moment heel hevig blijkt te zijn voor zwangeren. (In regio Gent, BE)
Wou toch even extra waarschuwen, want ik ben echt nog nooit zo ziek geweest in mijn leven en het was nochtans de derde keer dat ik covid had... Je kan ook enkel paracetamol nemen, en eerlijk: dit haalt toch amper iets uit?
Als je nog je vaccin kan halen, dan raad ik het aan!
Groetjes en blijf gezond.
Hier in de buurt ook! Meerdere buren hadden het, en hadden het niet eerder zo erg gehad. Mede om deze reden zijn wij ook extra voorzichtig en was ik uit voorzorg nog net iets vaker mijn handen als ik buiten de deur ben geweest.
Goed dat je dit kenbaar maakt! 😊
Ik heb het vorige week ook gehad ondanks 3 vaccinaties en idd ben nog nooit zo ziek geweest! Voel me nog steeds niet oké… kon gelukkig de koorts wel goed onderdrukken maar toch
Ik heb het ook een paar weken geleden gehad en ben er ook een week heel ziek van geweest. Begin nu eindelijk pas weer wat energie te krijgen. Was hier ook de 3e keer, maar nu veel heviger dan andere keren
Wat naar dat je zo ziek bent geweest. Ik hoop dat je je snel beter voelt.
Bedankt voor de waarschuwing. Dan ga ik misschien toch ook een coronaprik halen, naast de griepprik. Even overleggen met mijn gynaecoloog of dat niet te dicht op elkaar zit.
Hi dames,
Hoewel dit topic geen vaccinatie topic is , ga ik hem toch sluiten . Aangezien vaccinatie hier wel ter sprake is .
Veel beterschap !
Liefs,
Jaleesa|Moderator