14 Reacties

Bedankt voor je waarschuwing

9 dagen geleden

Hier in de buurt ook! Meerdere buren hadden het, en hadden het niet eerder zo erg gehad. Mede om deze reden zijn wij ook extra voorzichtig en was ik uit voorzorg nog net iets vaker mijn handen als ik buiten de deur ben geweest. Goed dat je dit kenbaar maakt! 😊

9 dagen geleden

Had je hier in het verleden al een vaccinatie voor gehaald als ik vragen mag

9 dagen geleden

Ik heb het vorige week ook gehad ondanks 3 vaccinaties en idd ben nog nooit zo ziek geweest! Voel me nog steeds niet oké… kon gelukkig de koorts wel goed onderdrukken maar toch

8 dagen geleden

Ik heb het ook een paar weken geleden gehad en ben er ook een week heel ziek van geweest. Begin nu eindelijk pas weer wat energie te krijgen. Was hier ook de 3e keer, maar nu veel heviger dan andere keren

8 dagen geleden

Beat wel eng. Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb ooit covid gehad en dat was geen pretje. Wens het niemand toe

8 dagen geleden

Wat naar dat je zo ziek bent geweest. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Bedankt voor de waarschuwing. Dan ga ik misschien toch ook een coronaprik halen, naast de griepprik. Even overleggen met mijn gynaecoloog of dat niet te dicht op elkaar zit.

8 dagen geleden

Dank je wel voor het delen, dan weet ik zeker dat ik geen prik ga halen. Beterschap gewenst voor iedereen met deze klachten

8 dagen geleden

Ik heb ook corona nu. Niet zozeer heftiger dan de vorige paar keren (toen wel heel ziek geweest) maar mijn herstel duurt wel lang. Pff.

8 dagen geleden

Reactie op frikadelspeciaal

Ik heb het vorige week ook gehad ondanks 3 vaccinaties en idd ben nog nooit ...
Zelfde hier. Kvond het verschrikkelijk. Nu derde week en ben nog zó moe. Blergh.

8 dagen geleden

Reactie op FlinkeKikker039013

Had je hier in het verleden al een vaccinatie voor gehaald als ik vragen ma ...
Ja, mijn vorige prik was vorige winter. De vaccinaties waren nu jammer genoeg een week te laat ingepland. Was al ziek ondertussen. :(

8 dagen geleden

Hi dames, Hoewel dit topic geen vaccinatie topic is , ga ik hem toch sluiten . Aangezien vaccinatie hier wel ter sprake is . Veel beterschap ! Liefs, Jaleesa|Moderator