16 Reacties

één maand geleden

Ik ben met dezelfde vraag naar de VK gegaan en zij zegt dat het niet uitmaakt of je wel of geen klachten hebt - dit zegt niks over het verloop van de zwangerschap! wel fijn om het even door te geven; de VK kan je wel geruststellen hoop ik! Bij mij waren de klachten 3 dagen weg maar inmiddels weer terug 🤣

één maand geleden

Ik heb dit ook heel erg! Nu al een aantal dagen minder klachten en wordt daar ook heel erg ongerust van. Terwijl ik ook goed weet dat het niets hoeft te betekenen.

één maand geleden

Reactie op nadinew1007

Ik ben met dezelfde vraag naar de VK gegaan en zij zegt dat het niet uitmaa ...
Ik ga gewoon proberen te wachten op mijn echo 12september haha vooral omdat je overal hoort dat het niets hoeft te betekenen. Het is gewoon bijzonder hoe je lichaam in elkaar zit, zo beroerd als dat ik me voelde (met de wens om mij maar 1 dag wat beter te voelen) zo onzeker ineens op het moment dat het zo is haha 🥲.

één maand geleden

Reactie op Room2025

Ik heb dit ook heel erg! Nu al een aantal dagen minder klachten en wordt da ...
Ondanks die wetenschap stom hè om je dan zo onzeker te voelen (vind ik tenminste). Hoever ben jij nu?

één maand geleden

Reactie op Incloudy

Ondanks die wetenschap stom hè om je dan zo onzeker te voelen (vind ik tenm ...
Vind ik ook! Ik ben nu 7w3d ongeveer en heb al een echo gehad met 5,5 omdat we op vakantie gingen. Vrijdag heb ik weer een echo! Vindt het mega spannend, ook omdat ik het zo graag wilde en dan bang ben dat het misgaat.

één maand geleden

Reactie op Room2025

Vind ik ook! Ik ben nu 7w3d ongeveer en heb al een echo gehad met 5,5 omdat ...
Komt vast goed! Ik duim voor je 🍀

één maand geleden

Heel herkenbaar. Waar de misselijkheid afgelopen donderdag/vrijdag een soort kookpunt leek te bereiken. Is de misselijkheid sinds zaterdag (toen 9+1) ineens zo goed als weg… enerzijds echt een verademing. Maar toch die gedachten dat t wel eens mis kan zijn..

één maand geleden

Reactie op Incloudy

Komt vast goed! Ik duim voor je 🍀
Ik ook voor jou! Wanneer mag jij weer?

één maand geleden

Ohh Ik snap je helemaal. Heb 2 jaar geleden een missed abortion gehad en vergelijk nu alles met toen. Als ik iets voel ben ik bang dat het niet goed is, maar als ik niks voel ben ik ook bang dat het niet goed is. Gelukkig morgen eindelijk de eerste echo, maar weet ook dat ik daarna nog steeds niet gerustgesteld ben.

één maand geleden

Aangeven dat je het liever niet hebt en dat je het uitwendig wil. Niks moet tijdens je zwangerschap en bevalling en jij mag zelf aangeven hoe jij het wil, alles is bespreekbaar!

één maand geleden

Reactie op Giannina

Aangeven dat je het liever niet hebt en dat je het uitwendig wil. Niks moet ...
Oh wacht dit antwoord hoorde bij een andere topic :) Is niet hier bedoeld

één maand geleden

Reactie op Giannina

Oh wacht dit antwoord hoorde bij een andere topic :) Is niet hier bedoeld
Haha zo een vermoeden had ik al ☺️

één maand geleden

Reactie op Room2025

Ik ook voor jou! Wanneer mag jij weer?
12 September zou dan 10.1 zijn

één maand geleden

Grappig om te lezen dat ook ik niet de enige ben ik ben zondag 10 weken en sinds 2 dagen heb ik ook geen klachten meer en begon me onbewust toch wel zorgen te maken… terwijl dit inderdaad niks hoeft te betekenen 😅

één maand geleden

Reactie op AletNai

Grappig om te lezen dat ook ik niet de enige ben ik ben zondag 10 weken en ...
Stom hè dat ondanks dat we die wetenschap hebben je gedachten toch soms met je aan de haal gaan 🥲

één maand geleden

De piek van het hcg ligt bij 9 weken en gaat daarna langzaam weer afnemen. Misschien is dat ook wel een logische verklaring voor het afnemen van je kwaaltjes?