Lieve dames,
Ik ben heel blij om zwanger te mogen zijn, maar kan helaas niet genieten van mijn zwangerschap. Dit komt door extreme angsten en zorgen om mijn kindje te verliezen. Ik ben bijvoorbeeld heel bang om toxoplasmose en listeria op te lopen. Dit uit zich door groente echt extreem lang te wassen (ook als ik het verhit, alleen fruit te eten die ik kan pellen. Niet uit eten durven, want wat als ze daar de sla of groente niet goed gewassen hebben? Als ik uit eten ga, pak ik alleen brood met kroket bijvoorbeeld en geef ik aan zonder sla. Of soep, maar zodra er maar een blaadje in mijn soep zit heb ik de hele avond angsten. Als ik mijn katten aai, was ik gelijk mijn handen. En ga zo maar door.
Ook vind ik het eng om auto te rijden, door voor paar weken geleden een voorgeval dat ik bijna een botsing gehad heb, en heel hard moest remmen. Ik moest toen naar het ziekenhuis, na een lang hartfilmpje was gelukkig alles goed. Maar zoals gister viel ik ook bijna over een camera standaard heen, ik ben zo extreem bang om te vallen en op mijn buik terecht te komen.
Ik wil graag even voor op stellen dat Ik hoop dat jullie mij niet willen veroordelen, en tips zoals naar de pop poli gaan heb ik genoeg gehad. Hier voel ik mij niet prettig bij, ik wil graag alleen mijn verhaal doen en hoop hier meiden te vinden die wellicht hetzelfde hebben.
I