16 Reacties
20 dagen geleden
Herken het! Ook veel kast van bandenpijn hier met name slapeloze nachten
20 dagen geleden
Jij staat niet alleen heb er ook last van. En tuurlijk ook slapeloze nachten🤧🥲
20 dagen geleden
Ik dacht dat ik de enige was, fijn om herkenning te lezen, ik ben 17+ 6. Merk dat mijn buik was gespannen voelt en inderdaad ook bandenpijn en de VK zei groeipijn in de baarmoeder. Mijn urine was gelukkig goed
20 dagen geleden
Oeff hier ook hoor . Voor mij de tweede maar ik heb het gevoel dat ik meer last heb dan toen. Op werk lukt het om door te gaan en thuis stort je weer in.
Ik pak wel echt heerlijk me rust om savonds ook op bed te liggen tv te kijken als me zoontje na bed gaat.
In bed kan ik lekkerder ontspannen en op me zij liggen dan op de bank
20 dagen geleden
Reactie op Pr 1992
Oeff hier ook hoor . Voor mij de tweede maar ik heb het gevoel dat ik meer ...
Dat is wel een goeie
20 dagen geleden
Fijn om te horen dat ik iig niet de enige ben (voor jullie uiteraard ook vervelend), voelde me echt zo'n aansteller.
Werk is afzien, heb gelukkig een zittend beroep maar moet echt om de 30 min even gaan staan omdat ik anders weer stijf word. Opstaan moet ook rustig aan. Wat opzich wel helpt is warmte, dus thuis mijn metalen kruikje en op werk heb ik gewoon een warmwater kruik.
20 dagen geleden
Reactie op Pr 1992
Oeff hier ook hoor . Voor mij de tweede maar ik heb het gevoel dat ik meer ...
ja dat is het. S avonds is het gewoon echt over en uit. Ga gemiddeld ergens tussen 8 en 9 naar bed. Die slapeloze nachten helpen inderdaad ook niet mee.. Maar op bed lig ik ook beter dan op de bank, dus daar kies ik nu ook vaker voor.
Een vriendin zei al, anders ga je maar gewoon minder werken hoor. Maar dat gaat ergens heel erg tegen mijn gevoel in eigenlijk. Maar mocht het echt niet meer gaan dan is er geen andere keuze. 😥
20 dagen geleden
17+1 van mijn eerste kindje, ik heb ook sinds een week savonds snachts en sochtends er last van. Af en toe word ik hysterisch en dan denk ik van is dit nou bandenpijn of wat anders. Ben steeds bezorgd. Ben 10 dagen geleden nog bij de VK geweest, alles ging goed. Over 3 weken moet ik weer voor een controle gaan. Zal allemaal wel bandenpijn zijn. Maar let ook goed op hoe je licht en gebruik extra kussens. Trouwens op je linker zij liggen is gezonder, zo krijgt de baby beter zuurstof. Even extra ter info
20 dagen geleden
Ik had afgelopen weken ook een ontzettend gespannen buik 's avonds. Bleek dat ik minder avond eten moest eten, max. 80% van normaal. Nu heb ik een stuk minder last.
Vorige zwangerschap vanaf een week of 19 veel last gehad van een gespannen buik (op een andere manier) toen hielp de Anita buikband goed.
11 dagen geleden
Same here.. nu 16+3 en al twee weken een zeurende buik wat ook wel erger wordt.. Net bij VK geweest en het zijn overduidelijk harde buiken, en het dringend advies gehad om minder te gaan werken en privé ook minder afspraken te plannen. Dat wordt even schakelen.. en ook het emotionele herken ik ja…
Succes!! 💪🏻
11 dagen geleden
Reactie op Leonie1907
Same here.. nu 16+3 en al twee weken een zeurende buik wat ook wel erger wo ...
Oei.. dat is echt even schakelen hè 🙈 Ik merk dat ik het stapje terug nemen best lastig vind, maar weet ook dat als ik dat niet doe ik (vooral) ‘s avonds moet boeten en echt last krijg.
Jij ook succes!! ❤️
7 dagen geleden
Reactie op Netje87
Oei.. dat is echt even schakelen hè 🙈 Ik merk dat ik het stapje terug neme ...
Gaat het bij jou al beetje de goede kant op?
7 dagen geleden
Reactie op Leonie1907
Gaat het bij jou al beetje de goede kant op?
Ja gaat iets beter. Merk wel dat er dagen tussen zitten dat ik toch teveel heb gedaan en m’n lichaam direct reageert. M’n vriend neemt gelukkig erg veel uit handen qua huishouden. 20 weken echo was goed dus gelukkig gaat het met de kleine zoals het hoort 🤗.
Hoe gaat het bij jou?
7 dagen geleden
Aii dat is wel even schakelen/wennen hè! Moet zeggen dat ik het ook merk als ik teveel heb gedaan op een dag.
“Probleem” is dat ik me verder goed voel en dus steeds denk ohja dit doe ik nog en dit wel.. wat vorige week ook resulteerde in een zeurend pijnlijk gevoel in mijn buik. Opzich niet gek aangezien ik toen enorm +/- 13000 stappen gezet had🫣
Maar moet er echt rekening mee gaan houden dat ik rustiger aan moet doen en dat is wel lastig soms.
Gelukkig was de 20 weken echo afgelopen week goed🥰
6 dagen geleden
Reactie op Netje87
Ja gaat iets beter. Merk wel dat er dagen tussen zitten dat ik toch teveel ...
Gelukkig! Bij mij nu gelukkig ook wel iets beter na 4 dagen amper iets gedaan te hebben 🙈 Maar buik is inderdaad heel snel weer gespannen.. dus even kijken hoe het na komende week gaat. Ik moet nog 2 weken wachten tot de 20-weken echo 🤞🏻