15 Reacties
2 dagen geleden
Jup al een week of 8 aan t hoesten hier. Soms bijna weg en dan begint het weer.
Je immuunsysteem staat op een laag pitje in je zwangerschap dus je bent ook vatbaar voor alles en t zal wat langer aan houden
Behalve dat het heel irritant en vervelend is voor jezelf kan het verder geen kwaad hoor.
2 dagen geleden
Ik lees ook mee ( ik heb de kinkhoest gehad aan het begin van de zwangerschap dit zou na 4 maanden weg zijn maar ik loop er nog steeds mee)
2 dagen geleden
Reactie op Daantje banaantje 20
Ik lees ook mee ( ik heb de kinkhoest gehad aan het begin van de zwangersch ...
Hoe wist je dat je de kinkhoest had? Ik heb vaak zware hoest wat echt pijn doet als ik verkouden ben, geen roker of iets dergelijks
2 dagen geleden
Reactie op Heyitsmom!
Hoe wist je dat je de kinkhoest had? Ik heb vaak zware hoest wat echt pijn ...
Ik had heel erg veel last van slijm en hoesten ik hield ook helemaal niet van eten of drinken binnen ben 3 x naar de huisarts geweest en uiteindelijk bloed geprikt en daar kwam het uit
2 dagen geleden
Ik had heel erg veel last van slijm en hoesten ik hield ook helemaal niet v ...
Ah super vervelend zeg!! Ja slijm heb ik niet.. alleen kriebel en droge hoest me hele borstkas doet pijn er van😓
2 dagen geleden
Reactie op Heyitsmom!
Ah super vervelend zeg!! Ja slijm heb ik niet.. alleen kriebel en droge hoe ...
Ja dat kan ik me voorstellen, het is ook heel vervelend ben ook aardig wat apothekers af gegaan of er iets was wat echt niet schadelijk voor de baby zou zijn. Maar helaas overal is het een waarschijnlijk. Wat eventueel zou helpen met je borstkas is een sport warmte zalf die zou je voor een paar euro bij de action kunnen halen?
2 dagen geleden
Ja dat kan ik me voorstellen, het is ook heel vervelend ben ook aardig wat ...
Jaa precies, dat heb ik dus ook.. Smeer in de avond toco-tholin maar Misch zo een zalf eens proberen ook. Dankjewel!
één dag geleden
Hoesten is super vervelend!! Mijn tip is continu je keel gesmeerd houden (teljens slokjes water, snoepjes, extra kussen snachts, lepels honing) en echt proberen niet te hoesten. Soms kom je op een gegeven moment in een hoestcirkel waarbij door het hoesten je keel verder geïrriteerd raakt, wat weer hoesten uitlokt, en zo zit je in een vicieuze cirkel.
Dit komt vaak voor na een infectie! Ben je verder buiten het hoesten wel goed opgeknapt?
één dag geleden
Reactie op Blabla92
Hoesten is super vervelend!! Mijn tip is continu je keel gesmeerd houden (t ...
Ja die snoepjes zit zoethout en drop etc in toch, of ken je iets wat wel mag. Ja opzich wel opgeknapt maar echt nog steeds verkouden en die nachten zijn killing🥲 ik probeer idd hoger te slapen, dankjewel voor de tips!
één dag geleden
Reactie op Heyitsmom!
Ja die snoepjes zit zoethout en drop etc in toch, of ken je iets wat wel ma ...
Wat idd ook kan helpen is verse honing van een imker ipv de supermarkt. Er zijn van die honing snoepjes die je wel zou mogen die heb ik destijds bij de apotheek gehaald
één dag geleden
Wat idd ook kan helpen is verse honing van een imker ipv de supermarkt. Er ...
Ja ik heb pure honing uit Marokko, gebruik dat ook met tegen zin haha! Even bij de apotheek navragen dan voor die snoepjes ook.
één dag geleden
Reactie op Heyitsmom!
Ja ik heb pure honing uit Marokko, gebruik dat ook met tegen zin haha! Even ...
Ik weet ook niet of je al bij de huisarts bent geweest hiervoor maar kunnen zij wat betekenen!
één dag geleden
Reactie op Heyitsmom!
Ja die snoepjes zit zoethout en drop etc in toch, of ken je iets wat wel ma ...
Volgens zwangerhap mag je 8 dropjes per dag, tenzij je verhoogde bloeddruk hebt. Maar alles waar je op kan zuigen helpt wel, dus ook gewoon zuurtjes, of van die ricola snoepjes. Die mag je sowieso gewoon!
Oja, en probeer ook niet je keel te schrapen! Daar blijf je ook je keel mee irriteren.