18 Reacties

één maand geleden

Mijn borsten die al beginnen te groeien. Goh wat heb ik die gemist na de vorige zwangerschap haha

één maand geleden

Grotere boobies! Ik weet dat ze wel weer gaan indammen, bij mijn eerste 2 cupmaten gegroeid 😅, maar toch wel fijn. Mijn afro doet het fantastisch ook💁🏿‍♀️. De rest mag wel gauw ophouden van mij. Ik ben niet al te lief voor mijn man en dochter, ben al moe als ik denk aan opstaan en ik moet niet eens denken aan eten of ik moet al kokhalzen. Hallelujah dat ik vandaag een goede eetdag heb. Maaar als het loopt als de laatste keer is het echt alleen maar in mijn eerste trimester, lets pray 🙏🏿

één maand geleden

De kattenbakken niet hoeven uitscheppen 😁

één maand geleden

Deze hormonen zijn beter dan mijn normale hormonen (so far haha ); lijk wat stabieler gedurende de maand ..

één maand geleden

Dat ik mijn buik niet meer hoef in te houden 😂

één maand geleden

Reactie op Poppedijn25

Grotere boobies! Ik weet dat ze wel weer gaan indammen, bij mijn eerste 2 c ...
Welke week begon het groeien van je borsten?

één maand geleden

Grotere borsten! Na 3,5 jaar borstvoeding ben ik van Cup C naar cup theezakje gegaan. Nu weer lekker stevige grotere borsten 😍

één maand geleden

Ik heb altijd hele mooie sterke nagels, mijn nagels breken en scheuren nu allemaal 😭

één maand geleden

Reactie op aly123

Welke week begon het groeien van je borsten?
Na week 3/4 ongeveer begon het. Ik zit nu op 8 weken en ik ben al een halve cupmaat gegroeid. Dus manlief wrijft al in zijn handen 🤣

één maand geleden

Reactie op Shannon1994

Mijn borsten die al beginnen te groeien. Goh wat heb ik die gemist na de vo ...
Hahaha dit inderdaad! ❤️

één maand geleden

Reactie op Poppedijn25

Na week 3/4 ongeveer begon het. Ik zit nu op 8 weken en ik ben al een halve ...
Haha.. die van mij ook.. maar hij mag er alleen maar naar kijken. Ze doen zooo zeer 😭

één maand geleden

Reactie op Poppedijn25

Na week 3/4 ongeveer begon het. Ik zit nu op 8 weken en ik ben al een halve ...
Ik blijf geduldig wachten tot mijne ook wat groeien😃 ben nu 9w3d en het voelt alleen alsof er spanning op staat maar verder merk ik niet per se dat ze gegroeid zijn

één maand geleden

Ik ben zo high van de hormonen dat ik mezelf prachtig vind, maakt niet uit hoe ik eruit zie. Dit is mijn derde zwangerschap met dit gevoel; heerlijk! Achteraf heb ik bij foto’s dan wel flinke twijfels want ik ben bij beide voorgaande zwangerschappen flink aangekomen (en weer kwijt geraakt). Maar zelfs die wetenschap doet het gevoel niet teniet. Gek gezegd vind ik mezelf in gevoel momenteel de knapste zwangere die er is, terwijl verstand weet dat het niet zo is. Maar ik geniet hier zo van🤩

één maand geleden

Reactie op Sssttt

De kattenbakken niet hoeven uitscheppen 😁
Ik ben alleen en moet het nu met grote gele handschoenen doen🥲 Jammer genoeg kan ik er niemand mee opzadelen🤣

één maand geleden

Reactie op MH1122

Grotere borsten! Na 3,5 jaar borstvoeding ben ik van Cup C naar cup theezak ...
DIT haha

één maand geleden

Reactie op aly123

Ik blijf geduldig wachten tot mijne ook wat groeien😃 ben nu 9w3d en het vo ...
Bij mijn eerste werden ze ook niet perse groter, wel steviger idd. Maar ik denk dat het verschil hem nu zit in dat die melkklieren zo zijn geslonken na het geven van borstvoeding en ze nu dus weer net zo vol zijn als voor die eerste bevalling.

één maand geleden

Reactie op Sssttt

De kattenbakken niet hoeven uitscheppen 😁
Haha precies dat! 😂

één maand geleden

Het niet ongesteld worden vind ik al heeel positief😂 en idd mijn nagels en haren zijn super mooi geworden. 😍