17 Reacties

één maand geleden

Wij hebben er 1 van Alecto, bevalt prima en fles is snel op temperatuur! Gebruiken deze alleen op vakantie als er bv geen magnetron aanwezig is.

één maand geleden

Houd er rekening mee dat je kindje de difrax fles kan weigeren. Ik had een starterset van Dr. Browns. Mijn dochter weigerde eruit te drinken.. Dus koop aub niet te veel vooraf. 🙈

één maand geleden

Reactie op Chantalld

Houd er rekening mee dat je kindje de difrax fles kan weigeren. Ik had een ...
Ik heb ook 2 flesjes van avant

één maand geleden

Mag ik vragen waarom je een flessenwarmer wilt aanschaffen?

één maand geleden

Reactie op Chantalld

Mag ik vragen waarom je een flessenwarmer wilt aanschaffen?
Omdat ik voeding vanuit de fles wil geven en ik las dat in de magnetron opwarmen afgeraden wordt

één maand geleden

Ik heb tot voor kort gewerkt als kraamverzorgster. De magnetron kan heel goed gebruikt worden om een flesje te maken. Eerst water verwarmen en dan de poeder erbij. Geen probleem! Het wordt sws sterk afgeraden om vantevoren al voeding aan te maken dus een flessenwarmer heb je in mijn inziens niet nodig. :) Is handig als je bijvoorbeeld borstvoeding op wilt warmen.

één maand geleden

Dit staat er tegenwoordig in het protocol.

één maand geleden

Wij gaan waarschijnlijk voor de flessenwarmer van Philips avent premium. Veel goeds van gehoord!

één maand geleden

Wij hebben dat bij de vorige nooit gebruikt. Ik zou een waterkoker kopen waarbij je verschillende graden (40/60/80/100) in kunt stellen. Is snel warm en hoef je geen flessenwarmer te kopen.

één maand geleden

Reactie op Stefanie3110

Wij hebben er 1 van Alecto, bevalt prima en fles is snel op temperatuur! Ge ...
Hebben wij ook! Wij hebben zelf geen magnetron dus daarom een flessenwarmer. Bevalt prima!

één maand geleden

Reactie op AangenameMarmer700818

Omdat ik voeding vanuit de fles wil geven en ik las dat in de magnetron opw ...
Wil je borstvoeding vanuit de fles geven? Dat kan idd in de flessenwarmer. 'Poedermelk' kan je het water zoals Chantal zegt prima in de magenetron opwarmen en daarna de poeder erin, hebben wij ook altijd zo gedaan! 😄

één maand geleden

Reactie op Stefanie3110

Wil je borstvoeding vanuit de fles geven? Dat kan idd in de flessenwarmer. ...
Ik wil borstvoeding uit de fles geven (:

één maand geleden

Reactie op Ractac

Wij hebben dat bij de vorige nooit gebruikt. Ik zou een waterkoker kopen wa ...
Handig! Alleen als je overweegt eerst borstvoeding te geven is een flessenwarmer wel handig. Zo niet kan een magnetron of theekoker ook!

één maand geleden

Reactie op Baby 2025

Handig! Alleen als je overweegt eerst borstvoeding te geven is een flessenw ...
Ohja! Ik ging met de fles even uit van kunstvoeding. Ik heb ook borstvoeding gegeven bij de eerste, dan duurt het wel lang om het flesje in een bakje kokend water op te warmen.

één maand geleden

Super dat je het wil gebruiken voor borstvoeding! Borstvoeding is na het kolven altijd al op temperatuur dus dan niet nodig. Ook is live voeden om die reden veel makkelijker. Zou hem gewoon pas aanschaffen als je kind er is en je denkt hem nodig te hebben. Mijn man had destijds de flessen warmer van avent gekocht maar gewoon in een pannetje met heet water gaat net zo makkelijk en snel. Om die reden is hij minimaal gebruikt. Mocht je het toch graag willen Vinted staat er vol mee.💕

één maand geleden

Reactie op 28Annnnn

Super dat je het wil gebruiken voor borstvoeding! Borstvoeding is na het ko ...
Wij deden ook gewoon warm/heet water in een pannetje of in een metalen melkkannetje en dan gewoon de fles erin zetten en even wachten tot het warm is. Super easy en gewoon met wat je in huis hebt ;)

23 dagen geleden

Ik heb bij de eerste IzyBaby gebruikt! Ideaal! Voor zowel borst als fles, geen adapters of iets nodig gewoon een oplaadbare fles😊