24 Reacties

6 dagen geleden

Geen verstand van, weet alleen wel dat ik deze keer echt glazen flesjes ga halen

6 dagen geleden

Reactie op kuss_ies

Geen verstand van, weet alleen wel dat ik deze keer echt glazen flesjes ga ...
Mag ik vragen waarom? Wij zijn het momenteel ook aan het uitzoeken en ben heel benieuwd naar de redenen waarom we beter voor glas kunnen gaan want lees ook dat het wat zwaarder is maar natuurlijk wel beter voor milieu en je kindje krijgt geen plastic binnen

6 dagen geleden

Hoi, mocht je borstvoeding met flesvoeding willen combineren dan zijn de twee beste tips die ik gehad heb de volgende: - neem een zo traag mogelijk vloeiende speen. - beoordeling van geschiktheid van speen: pak de speen tussen twee wijsvingers (als een soort tentje) hoe minder ruimte er tussen de speen en de vingers zit, hoe meer de speen op de borst lijkt. Verder zullen veel baby’s wellicht een voorkeur hebben voor het een of het ander. Ik zou zeggen, kopen één flesje van bijvoorbeeld twee opties en kijk dan wat goed werkt. Een lactatiekundige kan hier ook bij ondersteunen (nogmaals, mocht je borst- en flesvoeding willen combineren. Succes!

6 dagen geleden

Reactie op carmenhop

Mag ik vragen waarom? Wij zijn het momenteel ook aan het uitzoeken en ben h ...
Duurzamer, langere levensduur, geen kleine sneetjes in plastic waar bacterien ophopen, onderhouds vriendelijk, mogen in de vaat & magnetron (en ja dat mag plastic ook maar dat moet je niet willen...)

6 dagen geleden

Reactie op carmenhop

Mag ik vragen waarom? Wij zijn het momenteel ook aan het uitzoeken en ben h ...
Elke keer als je kokend heet water in een flesje gooit komen er mini deeltjes microplastic vrij. Met glas is dat niet. Dit is ook waarom flessen zoals spa een houdbaarheidsdatum hebben. Dit is niet voor het water maar voor de plastic fles.

6 dagen geleden

Reactie op kuss_ies

Duurzamer, langere levensduur, geen kleine sneetjes in plastic waar bacteri ...
Dankjewel! Wij kijken op dit moment naar de Philips avent. Daar lees ik wel goede verhalen over! Heb jij nog andere tips?

6 dagen geleden

Ik volg even, ik heb bij de eerste ook dr Brown gehad maar twijfel nu ook over van hegen….

6 dagen geleden

Eerste 2 kindjes dr. Brown gedaan. Ik ga daar nu ook weer voor😊.

5 dagen geleden

Difrax gebruikt bij mijn eerste en ga daar weer voor. De speentjes zijn lekker stroef, het komt het dichtst in de buurt van een tepel, de S-vorm werkt tegen krampjes en het is een voorkeur geweest van haar en uiteindelijk ook ons want het ligt lekker in de hand. Ik kom op mn werk allerlei flesjes tegen, glas/plastic/dr. Brown/hegen/philips avent, en difrax vindt ik persoonlijk echt heel fijn en heeft mijn voorkeur

5 dagen geleden

Wij hebben toevallig net gekeken naar dr brown(ook gebruikt bij mijn eerste). Maar hegen lijkt ons ook fijn ivm doorgroeien. Enige is dat die niet van glas is, en dat willen we heel graag..

5 dagen geleden

Zit ook te kijken naar Hegen nu. Hiervoor dr Brown en difrax gebruikt.

5 dagen geleden

Ik kies ook voor glas, want zoals de rest al aangeeft wil je die plastic niet in je baby hebben. En ook voor de vaatwasser heel handig. Ik heb gezien dat philips die glazen flesjes heeft. Weet iemand toevallig of ze ook van een andere merk hebben? Want ze zijn altijd uitverkocht….

5 dagen geleden

Bij de eerste Dr Brown, bij de 2de gestart met Difrax, maar vrij snel overgestapt op Hegen vanwege lekken. En straks bij de ga ik weer Hegen gebruiken. Middelste drinkt er goed uit en zijn super makkelijk schoon te maken.

5 dagen geleden

Reactie op Neuf

Bij de eerste Dr Brown, bij de 2de gestart met Difrax, maar vrij snel overg ...
Bij de 3de moet dat zijn 😆

5 dagen geleden

Reactie op Mommyc1

Ik kies ook voor glas, want zoals de rest al aangeeft wil je die plastic ni ...
Wij hebben glazen van lansinoh.

5 dagen geleden

Reactie op Izzy92

Oh dankjewel ga meteen kijken

5 dagen geleden

Reactie op Izzy92

Ik lees hele goede reviews over de glazen lijn van lansinoh. Die natural wave line van glas komt met een goede speen met het oog op borstvoeding!
Ik lees meee!!

12 uur geleden

Ik heb goeie verhalen over Phillips advent gehoord omdat die luchtbelletjes in het flesje blijven. Heb er nu 1 van dus word die uittesten of hij hem fijn gaat vinden

12 uur geleden

Fan van Hegen