7 Reacties

20 dagen geleden

Weet iemand of je Floradix in combinatie met schildklier medicatie (tyrax) in kan nemen? 😊

20 dagen geleden

Uitkijken dat je niet teveel neemt ivm ontlasting (kan dan te hard worden)

20 dagen geleden

soms zit er ook al ijzer in je zwangerschapsmultivitamine, dus even opletten daarop

20 dagen geleden

Jaaa ben grote fan van Floradix! Merk ook altijd meteen verschil, ook fantastisch na d ebevalling ivm bloed verlies!

20 dagen geleden

Reactie op marina1988

Uitkijken dat je niet teveel neemt ivm ontlasting (kan dan te hard worden)
Niet met Floradix, dat is zo fijn, het is een natuurlijk product waardoor je die problemen niet krijgt. Ik raad het ook altijd aan mijn patiënten aan om die reden.

19 dagen geleden

Reactie op Itsaishalapre

Weet iemand of je Floradix in combinatie met schildklier medicatie (tyrax) ...
Ja dat mag ! Omdat floradix puur natuurlijk is ☺️

19 dagen geleden

Oke het is natuurlijk onzin dat omdat iets natuurlijk is het niet schadelijk kan zijn. Er zijn genoeg stoffen in de natuur die van zichzelf al gevaarlijk zijn, maar ook sommige stoffen die an sich geen kwaad kunnen, kunnen alsnog met bepaalde medicijnen reageren op een manier die je niet wilt. Doorgaans zijn natuurlijke middelen onschuldig, maar je moet toch alert zijn. Goede vraag wat betreft de schildklier medicatie. Schildkliermedicatie gaat inderdaad minder goed samen met dingen waar ijzer in zit. Ik denk dat het weinig kwaad kan zolang je er veel tijd (2u) tussen laat, maar bij twijfel ff bellen met je apotheker!